Alles wat jij moet weten over SmartWifi
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb nog een UPC email. Voor 1 januari moeten de serverpoorten aangepast worden. Ik heb nu bij inkomend ingevuld: imap.ziggo.nl en bij uitgaand: smtp.ziggo.nl
Er komt nu geen mail binnen en er gaat geen mail uit. Wat zijn de volledige adressen die ik moet invullen? Ik gebruik Windows 10.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Waar eindigt je email adres? op ziggo of home of een andere?
Welk email programma gebruik je precies?
Welk protocol gebruikte je eerst?
Als dat POP is, dan zijn de volgende instellingen van belang, als die er al stonden is het prima, het gaat alleen over eventuele oude POP instellingen, POP is net zo veilig als IMAP.
Waar eindigt je email adres? op ziggo of home of een andere?
Welk email programma gebruik je precies?
Welk protocol gebruikte je eerst?
Als dat POP is, dan zijn de volgende instellingen van belang, als die er al stonden is het prima, het gaat alleen over eventuele oude POP instellingen, POP is net zo veilig als IMAP.
Ik gebruik emailadres dat eindigt op upcmail. Had eerst POP. Heb outlook, windows 10.
Het gaat mij om de wijze van invullen. Wordt het dan bijvoorbeeld: imap.ziggo.nl - en wat vul ik dan aan?
En bij smtp.ziggo.nl - en wat vul ik dan aan?
Het gaat mij om de praktische manier van invullen.
imap.ziggo.nl - en wat zet ik daar achter?
smtp.ziggo.nl - en wat zet ik daar achter?
Daar zet je niets achter of voor, dat is alles .
Goedemorgen @a.debrouwer4
We zijn nu een paar dagen verder maar hebben helaas niets meer van je vernomen.
Is het inmiddels gelukt met het instellen van je e-mail account?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Wat is SmartWifi precies?Ruim 2 miljoen klanten met een SmartWifi modem, voorheen de 'Connextbox', hebben automatisch een gratis software-update ontvangen van Ziggo. De nieuwe software maakt het modem...