Mario14

Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Serienummer controleren voor 2de hands aankoop Wifi Pods

Hallo,

 

Voordat ik een Pod koop zou er een Ziggo mod kunnen controleren of het serienummer niet in bruikleen is?

Het serienummer staat in mijn profiel bij het huisnummer!

 

Ik ben niet geïntereseerd in lenen/leasen. Ik wil graag een pod overnemen van iemand anders.

 

Vast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @Mario14!

Verstandig dat je dit laat checken! Gekochte Pods kunnen namelijk van eigenaar wisselen, verhuurde of Pods in bruikleen niet.

De Pods die tussen haakjes in je Community profiel staan, worden door iemand anders in bruikleen afgenomen. Deze Pods zijn al met een ander modem gekoppeld en omdat de Pods in bruikleen worden afgenomen, zullen ze helaas niet ontkoppeld worden.

Hopelijk vind je binnenkort snel andere (gekochte) Pods die we wel kunnen ontkoppelen! 
 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Mario14  schreef:

...Ik ben niet geïntereseerd in lenen/leasen. Ik wil graag een pod overnemen van iemand anders...


Dus u wilt wel iets kopen, maar dat niet huren voor €1,25 - €3,75 ? Iets kopen van een onbekende, dat laten opsturen, wat alleen bij Ziggo te gebruiken is en dat voor minder dan €1,25 ? Een postzegel is tegenwoordig al duurder !

Voor dat geld, kan er bijna geen Ziggo moderator langs komen, maar wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan dit uitzoeken. Zodra uw vraag aan bod is, zal hij/zij dit hier melden.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik zou idd lekker huren via ziggo

 

voordelen :

goede garantie bij problemen

maandelijks opzegbaar

 

nadeel

duurder dan koop

Mario14
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goed dat jullie nog even twee keer melden dat huren een optie is, ik was bijna vergeten dat dit bij ziggo kon.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Mario14 als u het serienummer tussen haakjes bij uw postcode in uw profiel zet, dan kan een moderator bekijken of deze SmartWifi Pod is vrij te geven om te koppelen aan uw abonnement.

Mario14
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Yes dat staat er bij.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Hi @Mario14!

Verstandig dat je dit laat checken! Gekochte Pods kunnen namelijk van eigenaar wisselen, verhuurde of Pods in bruikleen niet.

De Pods die tussen haakjes in je Community profiel staan, worden door iemand anders in bruikleen afgenomen. Deze Pods zijn al met een ander modem gekoppeld en omdat de Pods in bruikleen worden afgenomen, zullen ze helaas niet ontkoppeld worden.

Hopelijk vind je binnenkort snel andere (gekochte) Pods die we wel kunnen ontkoppelen! 
 

Kooijman22

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem.

Zou iemand voor mij ook willen checken?

Ik heb ze in m’n profiel bij postcode al tussen haakjes gezet.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Kooijman22, welkom hier!

Slecht nieuws. De Pods die tussen haakjes in je Community profiel staan, worden door iemand anders in bruikleen afgenomen. Ondanks dat voor dit abonnement een opzegging is doorgegeven kunnen deze SmartWifi Pods niet bij jou geactiveerd worden. De eigenaar dient ze naar ons te retourneren, omdat ze in bruikleen worden afgenomen.
 

Kooijman22

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Cecilia, dank voor u reactie.

gelukkig heb ik contact met deze mensen. Ik zal ze ook duidelijk maken dat de apparatuur retour moet naar ziggo.

Groetjes Richard

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Wat wel slim is dat aspirant-kopers éérst om de serienummers vragen voordat er wordt overgegaan op kopen. Op deze manier krijg je geen gezeur achteraf.

Uitgelicht topic