1
Vraag
2
Reacties
Mario14

Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Serienummer controleren aankoop tweedehands SmartWifi pods

Hallo,

 

Voordat ik een Pod koop zou er een Ziggo mod kunnen controleren of het serienummer niet in bruikleen is?

Het serienummer staat in mijn profiel bij het huisnummer!

 

Ik ben niet geïntereseerd in lenen/leasen. Ik wil graag een pod overnemen van iemand anders.

 

Vast bedankt


Wifipods overgenomen?

Heb jij wifipods van een ander overgenomen en wil je deze activeren? Neem contact met ons op via de chat. De medewerker checkt of de wifipod gekoppeld kan worden.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @Mario14,
 

Uit je bericht begrijp ik dat je graag wilt weten of je SmartWifi pod een koop- of bruikleen pod is. Mijn collega's hebben dit voor je gecontroleerd en het betreft een gekochte SmartWifi pod. De vorige eigenaar heeft de pods van Ziggo gekocht en daarom kan je ze gewoon overnemen.

 

Let op: ze moeten nog wel aan jouw klantnummer gekoppeld worden om ze te kunnen gebruiken. Via de chat is dat zo geregeld!

 

 

Heeft de vorige eigenaar de pods van ons gehuurd, dan zijn ze niet over te nemen door een ander. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Mario14 

 

Omdat het vrijgeven van deze pods niet wordt gedaan via een enkele muisklik van de moderator maar door een andere afdeling, moet u er wel op rekenen dat het meestal iets van drie werkdagen duurt voordat u ze kunt installeren. 
Zodra Ziggo een SMS heeft verstuurd kunt u de SmarWifi Pods installeren.

Ook in dit topic vindt u meer informatie.

Maar een moderator komt binnenkort langs in dit topic om u verder te helpen.

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Wim C.  schreef:

Dag @Mario14 

 

Omdat het vrijgeven van deze pods niet wordt gedaan via een enkele muisklik van de moderator maar door een andere afdeling....



Ach @Wim C., laat maar gaan....

@Mario14zal ondertussen wel weten hoe dit werkt. Dit is z'n 5 draadje al met hetzelfde onderwerp en exact dezelfde tekst !

Mario14
Topicstarter
Level 2
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik werk graag efficient. Zolang ik dit kan controleren op deze manier zal ik het precies zo aanpakken en zolang ik pods nodig heb, zal ik ze ook blijven kopen. Hopelijk is dat goed  Wim C en Pasi? Heb ik jullie goedkeuring nu?

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@Mario14  schreef:

Ik werk graag efficient. Zolang ik dit kan controleren op deze manier zal ik het precies zo aanpakken en zolang ik pods nodig heb, zal ik ze ook blijven kopen. Hopelijk is dat goed  Wim C en Pasi? Heb ik jullie goedkeuring nu?


U hebt mijn goedkeuring daarvoor natuurlijk beslist niet nodig 😉.

Maar u zou wel uw eigen draadje kunnen hergebruiken, voor de volgende controle.... van de volgende set.... ( over efficiëntie gesproken ) 😏.

Dan is het ook gelijk duidelijk dat u verder geen hulp ( meer )nodig hebt, behalve van een Ziggo moderator...

S4R

Level 16
  • 2035Posts
  • 71Oplossingen
  • 1271Likes

Je hebt geen goedkeuring van @Wim C. , @Pasi of wie dan ook nodig.

Als je efficiënt wilt werken dan kan je het ook bij 1 topic houden (als deze tenminste niet gearchiveerd is).

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @Mario14,
 

Uit je bericht begrijp ik dat je graag wilt weten of je SmartWifi pod een koop- of bruikleen pod is. Mijn collega's hebben dit voor je gecontroleerd en het betreft een gekochte SmartWifi pod. De vorige eigenaar heeft de pods van Ziggo gekocht en daarom kan je ze gewoon overnemen.

 

Let op: ze moeten nog wel aan jouw klantnummer gekoppeld worden om ze te kunnen gebruiken. Via de chat is dat zo geregeld!

 

 

Heeft de vorige eigenaar de pods van ons gehuurd, dan zijn ze niet over te nemen door een ander. 

Maus.

Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Goedenavond 

Graag wil ik ook weten of mijn op marktplaats gekochte pods te gebruiken zijn..

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo @Maus. 

 

Als u de serienummers van de pods in uw Ziggo profiel zet ( achter uw postcode ), dan kan een Ziggo moderator direct controleren of de pods gehuurd of gekocht zijn. Heeft de vorige eigenaar de pods gekocht, dan worden ze ontkoppeld en kan u deze gaan gebruiken. Heeft de vorige eigenaar de pods gehuurd, dan zal Ziggo deze niet ontkoppelen en zijn ze dus niet door u te gebruiken. Dan moet u i.o.m. de verkoper proberen uw geld terug te krijgen, door de pods terug te sturen.

 


Als u de serienummers hebt geplaatst, dan afwachten totdat een Ziggo mod langs komt ( dat kan soms enkele dagen duren ). Hij/zij kan controleren of de pods gehuurd/gekocht zijn en kan deze eventueel ontkoppelen.

Maus.

Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Goedemorgen, @Pasi 

Dit heb ik nu gedaan. 

Bedankt voor je reactie 

 

Maus.

Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

@Pasi .. Goedemiddag via messenger contact gehad met ziggo..

Pods zijn dus in bruikleen.

 En hadden niet verkocht mogen worden.

Bedankt alvast voor je inzet. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic