Hallo allemaal,
Ik heb een server opgezet waar ik linux iso's seed, zodra ik een linux iso download wordt mijn verbinding geknepen, maar als ik aan het seeden ben gaat mijn verbinding weer terug naar normaal. Hoe kan dit?
Tijdens het downloaden van een nieuwe linux iso gaat mijn verbindingssnelehid naar de 10/30 mbp's, zodra de download compleet is en gaat seeden ga ik weer terug naar 70 mbps. Ik heb een nieuw Ubee modem ivm eerdere problemen die ik had.
In afwachting van jullie antwoord.
Met vriendelijke groet,
Linuxdutch
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je een ISO aan het downloaden bent, blijft er niet veel snelheid over voor de download test, tegelijkertijd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bedenk dat de snelheid van de upload aan de andere kant jou downloadsnelheid is.
En dat laat de speedtest zien, als ik aan het downloaden ben en dus niet aan het seeden?
Als je een ISO aan het downloaden bent, blijft er niet veel snelheid over voor de download test, tegelijkertijd.
Dankjewel dat is duidelijk weet ik dat ook weer!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.