1
Vraag
2
Reacties
Lindepeter

Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Scannen vanaf Ecosys M6030cdn naar outlook ( via laptop) wil niet lukken.

Het scannen vanaf printer naar mijn mailbox (laptop) wil maar niet lukken. Het mailen verder gaat prima, geen storingen. Ik kan wel via mijn printer/scanner mailen naar mijn werkmail. De volgende melding krijg ik steeds weer:

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

  p.vanderlinde3@upcmail.nl

    host mx.tb.mail.iss.as9143.net [212.54.42.8]

    SMTP error from remote mail server after end of data:

    554 5.2.0 MXIN603 DMARC validation failed. ;id=OGohiROybT0lAOGohiSVMr;sid=OGohiROybT0lA;mta=mx12.tb;d=20191026;t=094900[CET];ipsrc=62.179.121.156;

 

Wie kan mij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lindepeter
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb contact opgenomen met de leverancier van bovenvermelde printer. Zij hebben uit eindelijk mijn gebruikersnaam en wachtwoord  aangepast in de printer. Ik kan dit zelf niet aanpassen, omdat de printer eigendom is van de leverancier. In een eerder stadium had ik al contact met hen opgenomen, maar volgens hen kon  dit niet aan de printer/scanner liggen. Met bovenvermelde informatie zijn ze alsnog aan de slag gegaan en is het opgelost. Bedankt voor de  hulp.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Gusto

Level 7
  • 1490Posts
  • 34Oplossingen
  • 147Likes

Hallo @Lindepeter ,

 

welke smtp-server gebruik je in je printer?

 

Groet, Gusto

Gusto

Level 7
  • 1490Posts
  • 34Oplossingen
  • 147Likes

Uitgaande serverinstellingen

  • server: smtp.ziggo.nl
  • serverpoort: 587
  • type versleuteling: STARTTLS, TLS of SSL
  • verificatie vereist: ja
  • gebruikersnaam: volledig e-mailadres
  • wachtwoord: je e-mailwachtwoord
Lindepeter
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

De uitgaande serverinstellingen heb ik goed staan. Type versleuteling: STARTTLS.

Twee maanden geleden was er niets aan de hand en nu heb ik die storing al 2 maand en de oplossing is er nog niet.

De smtp-server in mijn printer zal ik a..s. maandag navragen bij mijn leverancier, omdat ik dit niet weet hoe ik dit kan inzien. Bedankt voor de moeite en ik reageer volgende week.

Lindepeter
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb contact opgenomen met de leverancier van bovenvermelde printer. Zij hebben uit eindelijk mijn gebruikersnaam en wachtwoord  aangepast in de printer. Ik kan dit zelf niet aanpassen, omdat de printer eigendom is van de leverancier. In een eerder stadium had ik al contact met hen opgenomen, maar volgens hen kon  dit niet aan de printer/scanner liggen. Met bovenvermelde informatie zijn ze alsnog aan de slag gegaan en is het opgelost. Bedankt voor de  hulp.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic