1
Vraag
2
Reacties
Haroldgruijters

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Samsung tv bekabelde verbinding mislukt

Hallo , na een hele poos zonder problemen is er met geen mogelijkheid een verbinding te krijgen met het netwerk . Tv stroomloos gemaakt , modem gereset . Switch gereset niks helpt kabel rechtstreeks naar modem ook niet . Foto geeft aan wat de tv aangeeft . Hopelijk kan iemand me snel verder helpen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Haroldgruijters
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
robbo , procedure nogmaals uitgevoerd alles ruim 15min zonder stroom gehad . Vanaf de modem een voor een alles weer opgestart . Alles werkte behalve mediabox en tv , laptop aan de kabel gehangen van tv meteen internet . Kabel terug in tv gestoken Wonder boven wonder werkte deze ook weer ? voor nu werkt alles weer naar behoren blijft een vreemd verhaal

dank in ieder geval

grts

Bekijk in context

5 Reacties 5
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Haroldgruijters Je tv maakt dus geen gateway en dns server aan. Ik zou de procedures nog eens uitvoeren. ik weet niet hoe lang je alles zonder stroom heb gezet maar doe dit minstens 5 a 10 minuten. Bij een Samsung tv kan bij deze procedure het standby lampje na gloeien. zet deze als nog uit via de ab.

Verder geef de 2.4 en evt 5 ghz sidd eens verschillende namen.

Vergeet/ verwijder voordat je alles stroomloos ook je huidige internet instellingen van de tv. ondertussen modem uit en aan zetten. Idem minimaal 5 minuten.
Daarna internet inz tv opnieuw instellen. Zet bij evt 5ghz het kanaal handmatig op 44 of 48
bandbreedte op 20/40/80 gemengd. wifi modes b/g/n/ac . Dit geeft bij mij het best resultaat! En nogmaals geef de sidd inz 2.4 en 5Ghz een andere naam. Succes. Gr Rob

Ediit kijk ook even ip adres na of deze overeen komt met het modem.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Haroldgruijters Het is dus gelukt?
Haroldgruijters
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
robbo , procedure nogmaals uitgevoerd alles ruim 15min zonder stroom gehad . Vanaf de modem een voor een alles weer opgestart . Alles werkte behalve mediabox en tv , laptop aan de kabel gehangen van tv meteen internet . Kabel terug in tv gestoken Wonder boven wonder werkte deze ook weer ? voor nu werkt alles weer naar behoren blijft een vreemd verhaal

dank in ieder geval

grts
Haroldgruijters
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
robbo wrote:
Haroldgruijters Het is dus gelukt?

Ja inderdaad ??
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Top!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic