theo71

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung S21 wil niet verbinden na installatie nieuw modem

Hoe kan ik connectie maken met mijn samsung s21 device via wifi na installatie van het nieuwe ziggo modem? Hij herkent het wachtwoord niet meer. Alle andere devices werken uitstekend. Ik heb al de telefoon reset, de netwerksetting reset, telefoon aan en uit, instelling modem op WPA/WPA2 gezet. Bij ziggo geven ze aan dat het toestel wel verbonden is, maar mijn telefoon geeft dat niet aan. Hij blijft aangeven ‘ onjuist wachtwoord’ .

 

wie kan me helpen?

7 Reacties 7
puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1067Likes

met het nieuwe modem heb je dus ook een nieuw ssid en ww gekregen.

Dat ww gebruik je om via wifi te verbinden?

Verwijder anders het netwerk van je telefoon herstart je telefoon en voeg dan het netwerk toe met ww.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 679Likes

@theo71 is het gelukt met tip van @puppie

theo71
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas, dit hebben we gedaan, maar werkt niet. We hebben al veel geprobeerd, zie eerder gericht. Ook netwerk vergeten heb ik geprobeerd… zijn er nog andere oplossingen?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Ontzettend raar @theo71. Ook omdat andere devices wel verbinding met het modem krijgen. Heb je toevallig je S21 toestel al eens gereset of terug naar de fabrieksinstellingen gezet? 

Het modem terugzetten naar de fabrieksinstellingen is ook een optie. In dit topic lees je hoe je dat doet. 

theo71
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op mijn telefoon lukt het niet, ook niet na resetten. Blijft onjuist wachtwoord geven als melding. Op mijn ipad logt het wel gewoon in. Op mijn lenovo laptop werkt het wachtwoord ook niet. Op het guest account kan ik wel inloggen, maar dan werken alle app gestuurde apparaten in mijn huis niet. Het lijkt wel alsof apple devices goed gaan en niet apple devices alleen op guest account kunnen. Het modem is eerder teruggezet naar de fabrieksinstellingen via de ziggo helpdesk en dat heeft niet geholpen. Zijn er nog andere opties?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Kijk eens of deze instelling werkt?

 

1. Log in op de modem
2. Ga naar 'Geavanceerde instellingen'
3. Klik op 'DHCP'
4. Vink bij automatische instellingen onder 'DHCPv6 Server' Stateful aan
5. Klik eronder op 'Wijzigingen toepassen'

Bert_0-1670792645292.png

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@theo71 en zo zijn we weer enkele dagen én vele tips verder.

Kan je eens aangeven waar je dan op uitkomt? 

Uitgelicht topic