Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Onze Samsung Galaxy A12 smartphone wil de laatste weken niet meer verbinden met het connectbox SSID.
De melding is daarbij: Kan geen IP adres verkrijgen. Daarvoor was het nooit een probleem.
Er worden geen vreemde tekens in het paswoord noch in de SSID gebruikt. Alleen de Ziggo Hotspot wil goed verbinden, maar daarbij heb ik geen verbinding met het thuisnetwerk (voor NAS etc.).
Laatst zijn er wel een aantal software updates voor de Ziggo Connectbox (Compal) geweest, maar ik kan helaas geen oplossing van dit probleem op het internet vinden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kijk eens naar deze instelling, als die aanwezig is in je modem?
@BertIk zal straks de Connectbox DHCPv6-server eens op Statefull zetten en het testen.
De Galaxy A12 smartphone verbindt nu wel met de Connectbox SSID. 😃
We zullen even afwachten of dit goed blijft gaan, vooralsnog bedankt.
Het blijft vreemd, want de Stateless instelling was altijd standaard aan.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...