Willem5201

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Samsung Galaxy A12 wil niet verbinden met netwerk, alleen met Ziggo Hotspot

Onze Samsung Galaxy A12 smartphone wil de laatste weken niet meer verbinden met het connectbox SSID.

De melding is daarbij: Kan geen IP adres verkrijgen. Daarvoor was het nooit een probleem.

 

Er worden geen vreemde tekens in het paswoord noch in de SSID gebruikt. Alleen de Ziggo Hotspot wil goed verbinden, maar daarbij heb ik geen verbinding met het thuisnetwerk (voor NAS etc.).

 

Laatst zijn er wel een aantal software updates voor de Ziggo Connectbox (Compal) geweest, maar ik kan helaas geen oplossing van dit probleem op het internet vinden.

 

 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51014Posts
  • 3191Oplossingen
  • 11582Likes

Kijk eens naar deze instelling, als die aanwezig is in je modem?

 

Bert_0-1636277402207.png

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 51014Posts
  • 3191Oplossingen
  • 11582Likes

Kijk eens naar deze instelling, als die aanwezig is in je modem?

 

Bert_0-1636277402207.png

 

Bekijk in context

Willem5201
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@BertIk zal straks de Connectbox DHCPv6-server eens op Statefull zetten en het testen.

 

Willem5201
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

De Galaxy A12 smartphone verbindt nu wel met de Connectbox SSID. 😃

We zullen even afwachten of dit goed blijft gaan, vooralsnog bedankt.

 

Het blijft vreemd, want de Stateless instelling was altijd standaard aan.

Uitgelicht topic