1
Vraag
2
Reacties
liempdm

Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samsung A12 ziet thuisnetwerk niet meer

Hallo

sinds een week vindt mijn samsung A12 plotseling het ziggo thuisnetwerk niet meer

alles aan/uit, instellingen resetten, modem aan uit helpt niets

netwerk wordt wel gezien door labtops en ook door samsung telefoon van mijn vrouw EN ook door mijn oude samsung telefoon!

alle andere netwerken ook van ziggo, bijv bij de buren ziet mijn samsung A12 WEL

 Dus: waarom ziet MIJN samsung A12 het thuisnetwerk van ziggo plots niet meer?

ik kreeg eerder al de smartwifi app ook niet geïnstalleerd (.."oeps er is iets misgegaan")

 

Martien

 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 746Posts
  • 118Oplossingen
  • 304Likes

Dan zit er iets niet helemaal lekker in jouw telefoon 😞 Dan heb je Samsung nodig. Maak in ieder geval een back up van je telefoon, mocht er een volledige reset gevraagd worden dan heb je de meeste gegevens nog. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 57669Posts
  • 3844Oplossingen
  • 14069Likes

Heb je het modem al een keer 30 seconden van de stroom gehad?

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 746Posts
  • 118Oplossingen
  • 304Likes

Gek probleem! Als het probleem zich alleen op dit toestel zich voordoet, is het niet direct een modem probleem. 
Is er in de afgelopen week iets gewijzigd? 
Netwerk uit de netwerklijst vergeten en opnieuw verbinden, dat ook al gedaan? 

Voor de SmartWifi app: werking is niet gebonden aan hoe je verbonden bent. 4G/5G of wifi, dat maakt niets uit. 
Ik kan het modem vanaf hier probleemloos benaderen in de SmartWifi software. Daar zit gelukkig ook niet het probleem. 
Werkt die wel op een andere smartphone of tablet? 

liempdm
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jazeker!

liempdm
topicstarter
Stamgast
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk uit lijst: gedaan

Iets veranderd: software update geweest telefoon maar ook bij telefoon van mijn vrouw en daar werkt alles nog ok

Smart wifi werkt bij haar wel!

 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 746Posts
  • 118Oplossingen
  • 304Likes

Dan zit er iets niet helemaal lekker in jouw telefoon 😞 Dan heb je Samsung nodig. Maak in ieder geval een back up van je telefoon, mocht er een volledige reset gevraagd worden dan heb je de meeste gegevens nog. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.