Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo
sinds een week vindt mijn samsung A12 plotseling het ziggo thuisnetwerk niet meer
alles aan/uit, instellingen resetten, modem aan uit helpt niets
netwerk wordt wel gezien door labtops en ook door samsung telefoon van mijn vrouw EN ook door mijn oude samsung telefoon!
alle andere netwerken ook van ziggo, bijv bij de buren ziet mijn samsung A12 WEL
Dus: waarom ziet MIJN samsung A12 het thuisnetwerk van ziggo plots niet meer?
ik kreeg eerder al de smartwifi app ook niet geïnstalleerd (.."oeps er is iets misgegaan")
Martien
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dan zit er iets niet helemaal lekker in jouw telefoon 😞 Dan heb je Samsung nodig. Maak in ieder geval een back up van je telefoon, mocht er een volledige reset gevraagd worden dan heb je de meeste gegevens nog.
Heb je het modem al een keer 30 seconden van de stroom gehad?
Gek probleem! Als het probleem zich alleen op dit toestel zich voordoet, is het niet direct een modem probleem.
Is er in de afgelopen week iets gewijzigd?
Netwerk uit de netwerklijst vergeten en opnieuw verbinden, dat ook al gedaan?
Voor de SmartWifi app: werking is niet gebonden aan hoe je verbonden bent. 4G/5G of wifi, dat maakt niets uit.
Ik kan het modem vanaf hier probleemloos benaderen in de SmartWifi software. Daar zit gelukkig ook niet het probleem.
Werkt die wel op een andere smartphone of tablet?
Jazeker!
Netwerk uit lijst: gedaan
Iets veranderd: software update geweest telefoon maar ook bij telefoon van mijn vrouw en daar werkt alles nog ok
Smart wifi werkt bij haar wel!
Dan zit er iets niet helemaal lekker in jouw telefoon 😞 Dan heb je Samsung nodig. Maak in ieder geval een back up van je telefoon, mocht er een volledige reset gevraagd worden dan heb je de meeste gegevens nog.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.