E-Luijten

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Samenvoegen Vodafone en Ziggo

Goedenavond, 

 

Als ik inlog op mijn Ziggo dan krijg ik de melding dat ik probeer in te loggen met een vodafone account.

Als ik dan een nieuw account wil maken bij Ziggo dan krijg ik de meldeing dat er al een account bestaat met mijn email adres... Volgens mij klopt dat niet.

Ik ben een terugkerende klant. 

Maar dit is wat er verschijnt als melding: 

Er bestaat al een account met dit e-mailadres. Check welke optie bij jouw situatie past. Dan helpen we je verder.

1. Je hebt al een Mijn Ziggo account

Maak dan voor dit Ziggo klantnummer een nieuw account aan met een ander e-mailadres.

2. Je bent ook Vodafone klant

Log in op My Vodafone en kies voor mijn account - account uitbreiden en Ziggo toevoegen.

Als je je Vodafone en Ziggo account samenvoegt, dan heb je daarna nog maar 1 login voor beide omgevingen. Handig toch?

Aparte accounts houden
Wil je graag 2 losse accounts? Geen probleem. Maak dan een nieuw account aan met een ander e-mailadres dan dat waarmee je inlogt op My Vodafone.

3. Je hebt nog helemaal geen My Vodafone of Mijn Ziggo account waarmee je inlogt met deze e-mail

Misschien bestaat er toch al een account. Dit kun je eenvoudig controleren door je gebruikersnaam op te vragen. Geen succes? Dan gaat er iets anders mis. We kunnen je dan beter helpen als je even contact met ons opneemt.

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7511Likes

Dit is zekers een heel handige informatie en de medewerkers kunnen deze doorzetten.

Ik ga hem vermelden dan komen ze aankomende week langs en krijgt u reactie.

 

 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @E-Luijten, ik vermoed dat er iets mis gaat in de aanmeldprocedure. Heb je voorheen een ander klantnummer gehad? Dan wil ik je vragen om die tussenhaakjes achter je postcode te zetten. Mogelijk heb je onder dat klantnummer ook een account gehad onder dezelfde inlognaam.

 

Ik begrijp uit jouw bericht dat je geen Vodafone hebt? Dan kan dat niet de boosdoener zijn. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7511Likes

@Lotte  kan je mijn onderste tekst editen of weghalen met gemeld aan > was voor de Kennisbank maar niet nodig, te snel gekeken. Dank je wel.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Zeker @Dave! Ik heb het voor je aangepast. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7511Likes

@Lotte  Dank je wel 😉

E-Luijten
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedenmiddag, ja er is inderdaad een ander account. Die is zelfs nog actief.  Ik denk dat daar het probleem is. Mijn ex heeft het abonnement overgenomen maar nooit van naam veranderd. Omdat ze heel veel doet met het mail account.

Alleen van adres. 

Maar is het dan de bedoeling dat ik mijn huidge klantnummer achter mijn postcode zet of de oude? 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Vermeld ze beide @E-Luijten 🙂 Dan zoeken wij het voor je uit.

Uitgelicht topic