Goedenavond,
Als ik inlog op mijn Ziggo dan krijg ik de melding dat ik probeer in te loggen met een vodafone account.
Als ik dan een nieuw account wil maken bij Ziggo dan krijg ik de meldeing dat er al een account bestaat met mijn email adres... Volgens mij klopt dat niet.
Ik ben een terugkerende klant.
Maar dit is wat er verschijnt als melding:
Er bestaat al een account met dit e-mailadres. Check welke optie bij jouw situatie past. Dan helpen we je verder.
1. Je hebt al een Mijn Ziggo account
Maak dan voor dit Ziggo klantnummer een nieuw account aan met een ander e-mailadres.
2. Je bent ook Vodafone klant
Log in op My Vodafone en kies voor mijn account - account uitbreiden en Ziggo toevoegen.
Als je je Vodafone en Ziggo account samenvoegt, dan heb je daarna nog maar 1 login voor beide omgevingen. Handig toch?
Aparte accounts houden
Wil je graag 2 losse accounts? Geen probleem. Maak dan een nieuw account aan met een ander e-mailadres dan dat waarmee je inlogt op My Vodafone.
3. Je hebt nog helemaal geen My Vodafone of Mijn Ziggo account waarmee je inlogt met deze e-mail
Misschien bestaat er toch al een account. Dit kun je eenvoudig controleren door je gebruikersnaam op te vragen. Geen succes? Dan gaat er iets anders mis. We kunnen je dan beter helpen als je even contact met ons opneemt.