1
Vraag
2
Reacties
Densan8

Level 3
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Sagemcom zwart modem wel wifi signaal maar niet verbonden met internet

Ik heb vorige week een nieuw modem Sagemcom ontvangen. Deze vervangt mijn oude modem en de nieuwe heb ik aangesloten op de bestaande aansluiting, modem geeft wel een wifi-signaal op bijv. mijn telefoon maar is niet verbonden met het internet. Ook knippert het rode ledje constant. Nu lees ik op het Ziggo forum dat mijn modem waarschijnlijk nog niet is geactiveerd. Nu komt morgen een Ziggo-monteur maar ik lees ook dat hij/zij het modem niet kan activeren en dat dat vanuit Ziggo moet komen. Kunt u alvast mijn nieuwe modem activeren ? Aanvullende gegevens staan in mijn profiel. Bij voorbaat dank.

40 Reacties 40
Rob L
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 2946Posts
  • 256Oplossingen
  • 1656Likes

Hallo @Densan8 @BrianDreuning 

Bedankt voor jullie updates en we zijn blij te lezen dat het weer allemaal werkt. Excuses  voor all ongemakken en mocht er nog iets zijn waarmee we kunnen helpen, laat het dan even weten. 

@BrianDreuning 

Ik zie dat je verder ook gereageerd hebt in je eigen topic, we handelen het daar ook verder met jou af.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic