1
Vraag
2
Reacties
Glewellyn

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sagemcom SmartWifi modem subnet aanpassen

Vorige week heb ik het Sagemcom SmartWifi modem ontvangen en daarmee het oude witte Ubee modem vervangen. Ik zou met het nieuwe modem graag hetzelfde subnet gebruiken als dat ik voorheen deed, 192.168.1.0/24

 

Kan een van de moderatoren dat voor mij mogelijk maken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Glewellyn, welkom hier!

Bij deze heb ik het verzoek doorgezet om 192.168.1.0/24 toe te voegen als subnet aan je modem. Dit verzoek is binnen 2 werkdagen altijd verwerkt. Zodra de aanpassing is verwerkt kun je na een reset van je modem de gewenste aanpassingen instellen in je modem.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Glewellyn, welkom hier!

Bij deze heb ik het verzoek doorgezet om 192.168.1.0/24 toe te voegen als subnet aan je modem. Dit verzoek is binnen 2 werkdagen altijd verwerkt. Zodra de aanpassing is verwerkt kun je na een reset van je modem de gewenste aanpassingen instellen in je modem.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Glewellyn Even een seintje vanaf mijn kant. Het heeft helaas iets langer geduurd, maar inmiddels is bovenstaand verzoek verwerkt. Na een herstart van jouw modem kun je de gewenste instellingen doorvoeren in jouw modem.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic