Ik heb een nieuwe Sagemcom F3869LG ZG modem van Ziggo gekregen.
Nu heb ik het volgende probleem ik wilde inloggen in het modem dus krijg het beginscherm waar je de taal.
Kunt kiezen dat gedaan daarna het Wi-Fi wachtwoord ingevoerd krijg ik de melding wachtwoord niet correct.
Alles nagekeken en dubbel gecheckt vervolgens alles opnieuw ingevoerd en weer dezelfde melding.
Toen via mijn Ziggo naar mijn producten gegaan daar staat dit modem geregistreerd .
Via deze pagina weer proberen in te loggen in het modem ook niet gelukt .
Ziggo (minstens 3 uur ) meerdere keren gebeld voor een oplossing van alles gecheckt en geprobeerd .
Nog steeds geen oplossing ik kan dus nog steeds niets in mijn modem aanpassen.
Is er misschien iemand die mij kan helpen met een oplossing de helpdesk van Ziggo weet het denk ik ook niet.
Alvast bedankt voor de eventuele hulp.
Met vriendelijke groet John.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Iedereen bedankt voor het meedenken na veel proberen is het mij toch gelukt.
De oplossing was dat er in de inlogcode van het modem de hoofdletters I de kleine letter i moest zijn .
Maar dat was heel moeilijk te zien want bij de kleine i zag je geen verticaal streepje met een punt er boven .
Maar liep er een verticaal streepje zonder punt dus ging ik er vanuit dat het de hoofdletter I zou zijn .
Maar het is in ieder geval opgelost.
Nogmaals bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet.
John.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Weet je zeker dat je het juiste wachtwoord gebruikt, dus niet het Wi-Fi Password maar het Settings password?
Heb je het modem al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen door de RESET-knop circa 15 seconden ingedrukt te houden?
Op de sticker onderop het modem staat bovenaan rechts het modem wachtwoord.
Inloggen op het modem met het wifi wachtwoord gaat niet lukken.
Er zijn 2 wachtwoorden, één van de wifi en één om in te loggen in het modem, mogelijk verwar je die 2 met elkaar?
Zo nee, druk dan eens de resetknop onderop het modem 30 seconden in, dan begint de installatie volledig opnieuw en schoon.
Alvast bedankt voor de reacties ik had het modem wachtwoord al ingevoerd maar zonder resultaat ik had ook de resetknop minimaal 30 seconden ingedrukt nog steeds zonder resultaat wat zou ik verder nog kunnen ondernemen om het op te lossen.
Mijn giga connect box was defect daar had ik geen problemen mee alles werkte perfect tot dat hij kapot ging .
Nu kreeg ik dit modem en het eerste probleem is er al .
Heel erg jammer dit ik hoop dat het wel wordt opgelost
Mogelijke oplossing, vul bij het installeren eens niet standaard wachtwoorden enz. in, maar verzin een eigen als wifinaam en veiligheidssleutel en wachtwoord om in te kunnen loggen in je modem.
Iedereen bedankt voor het meedenken na veel proberen is het mij toch gelukt.
De oplossing was dat er in de inlogcode van het modem de hoofdletters I de kleine letter i moest zijn .
Maar dat was heel moeilijk te zien want bij de kleine i zag je geen verticaal streepje met een punt er boven .
Maar liep er een verticaal streepje zonder punt dus ging ik er vanuit dat het de hoofdletter I zou zijn .
Maar het is in ieder geval opgelost.
Nogmaals bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet.
John.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.