Ik heb een nieuwe Sagemcom F3869LG ZG modem van Ziggo gekregen.
Nu heb ik het volgende probleem ik wilde inloggen in het modem dus krijg het beginscherm waar je de taal.
Kunt kiezen dat gedaan daarna het Wi-Fi wachtwoord ingevoerd krijg ik de melding wachtwoord niet correct.
Alles nagekeken en dubbel gecheckt vervolgens alles opnieuw ingevoerd en weer dezelfde melding.
Toen via mijn Ziggo naar mijn producten gegaan daar staat dit modem geregistreerd .
Via deze pagina weer proberen in te loggen in het modem ook niet gelukt .
Ziggo (minstens 3 uur ) meerdere keren gebeld voor een oplossing van alles gecheckt en geprobeerd .
Nog steeds geen oplossing ik kan dus nog steeds niets in mijn modem aanpassen.
Is er misschien iemand die mij kan helpen met een oplossing de helpdesk van Ziggo weet het denk ik ook niet.
Alvast bedankt voor de eventuele hulp.
Met vriendelijke groet John.