Van de week de nieuwe modem ontvangen, de Sagemcom F3896LG-ZG.
Vandaag aan het installeren en zie dat ik geen optie om het interne ipadres van de modem aan te passen. Deze staat op 192.168.178.1.
Het wijzigen van de DHCP reeks naar 192.168.73.* wordt geweigerd met melding 'Het ingevoerde IP adres kan hiervoor niet gebruikt worden. Kies een ander.'
Nu las ik hier https://community.ziggo.nl/t5/Internet/Sagemcom-F3896LG-ZG-intern-ipadres-aanpassen-en-DHCP/td-p/108... dat dit aangezet kan worden. Kan dat voor mij ook? Wil graag mijn bestaande reeks 192.168.73.x gebruiken. Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Marcel138 . Ik het het verzoek tot aanpassen ingediend. Kan zo in het weekend iets langer duren, maar ik verwacht dat het morgen in de loop van de dag opgepakt wordt :-). Een mooie dag nog!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hey @Marcel138 . Ik het het verzoek tot aanpassen ingediend. Kan zo in het weekend iets langer duren, maar ik verwacht dat het morgen in de loop van de dag opgepakt wordt :-). Een mooie dag nog!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.