Beste Ziggo,
Zojuist is ons modem vervangen voor een Sagemcom F3896LG-ZG. Ik wil graag de dhcp aanpassen naar 192.168.1.25. Ik lees hier op het forum dat dit moet worden aangevraagd via hier. Dus hierbij het verzoek om van 192.168.178.1 naar 192.168.1.25 te gaan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De engineer heeft het zojuist aangepast. Na een herstart moeten de wijzigingen van kracht zijn. Herstart je zelf het modem? 🙂
Hoi @Serkan, het is inderdaad gelukt om het ip adres aan te passen. Heel hartelijk dank hiervoor. Tot nu toe werkt alles weer uitstekend.
Gr Erik
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een moderator komt binnenkort langs in dit topic om je hiermee te helpen..
Wat is het voordeel van die aanpassing?
@wewanl omdat heel mijn thuisnetwerk daarop gebaseerd is.
Goedemorgen @Erik25
Wij kunnen de wijziging als moderators niet uitvoeren. Hier hebben we hulp van collega's voor nodig en bij deze heb ik het verzoek uitgezet bij één van onze engineers.
Ik verwacht pas dat we na het weekend een reactie van onze engineers ontvangen. We houden je op de hoogte!
Goedemorgen @Serkan,
Bedankt dat u het verzoek heeft ingediend.
We houden contact over het verloop.
Prettig weekend!
Hoi@Serkan Heb je toevallig al iets vernomen van de engineers?
@Erik25
Ik heb gisteren geen reactie ontvangen van de engineer. Ik heb hem zojuist een bericht gestuurd of hij het alsnog kan oppakken.
Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het je weten!
De engineer heeft het zojuist aangepast. Na een herstart moeten de wijzigingen van kracht zijn. Herstart je zelf het modem? 🙂
@Serkan bedankt. Ik ben om 15.00 uur thuis. Dan zal ik het modem even herstarten. Ik laat u dan nog even iets weten of het gelukt is.
Hoi @Serkan, het is inderdaad gelukt om het ip adres aan te passen. Heel hartelijk dank hiervoor. Tot nu toe werkt alles weer uitstekend.
Gr Erik
Graag gedaan namens Serkan @Erik25 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.