Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Erik25
Level 4

Sagemcom F3896LG-ZG dhcp niet aan te kunnen passen

Beste Ziggo,

 

Zojuist is ons modem vervangen voor een Sagemcom F3896LG-ZG. Ik wil graag de dhcp aanpassen naar 192.168.1.25. Ik lees hier op het forum dat dit moet worden aangevraagd via hier. Dus hierbij het verzoek om van 192.168.178.1 naar 192.168.1.25 te gaan.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@Erik25

De engineer heeft het zojuist aangepast. Na een herstart moeten de wijzigingen van kracht zijn. Herstart je zelf het modem? 🙂

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
Uitgelicht
Erik25
Level 4
Topicstarter

Hoi @Serkan, het is inderdaad gelukt om het ip adres aan te passen. Heel hartelijk dank hiervoor. Tot nu toe werkt alles weer uitstekend.

 

Gr Erik 

2 Kudos
Ga naar reactie
11 Reacties 11
Meldingen
Aan Uit
KBX458
Oud Community-lid

Een moderator komt binnenkort langs in dit topic om je hiermee te helpen..

wewanl
Level 17

Wat is het voordeel van die aanpassing?

Erik25
Level 4
Topicstarter

@wewanl omdat heel mijn thuisnetwerk daarop gebaseerd is.

0 Kudos
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @Erik25

 

Wij kunnen de wijziging als moderators niet uitvoeren. Hier hebben we hulp van collega's voor nodig en bij deze heb ik het verzoek uitgezet bij één van onze engineers. 
Ik verwacht pas dat we na het weekend een reactie van onze engineers ontvangen. We houden je op de hoogte! 

0 Kudos
Erik25
Level 4
Topicstarter

Goedemorgen @Serkan,

 

Bedankt dat u het verzoek heeft ingediend.

We houden contact over het verloop.

 

Prettig weekend!

0 Kudos
Erik25
Level 4
Topicstarter

Hoi@Serkan Heb je toevallig al iets vernomen van de engineers?

 

0 Kudos
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@Erik25
Ik heb gisteren geen reactie ontvangen van de engineer. Ik heb hem zojuist een bericht gestuurd of hij het alsnog kan oppakken. 
Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het je weten!

0 Kudos
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist

@Erik25

De engineer heeft het zojuist aangepast. Na een herstart moeten de wijzigingen van kracht zijn. Herstart je zelf het modem? 🙂

0 Kudos
Ga naar reactie
Erik25
Level 4
Topicstarter

@Serkan bedankt. Ik ben om 15.00 uur thuis. Dan zal ik het modem even herstarten. Ik laat u dan nog even iets weten of het gelukt is.

Erik25
Level 4
Topicstarter

Hoi @Serkan, het is inderdaad gelukt om het ip adres aan te passen. Heel hartelijk dank hiervoor. Tot nu toe werkt alles weer uitstekend.

 

Gr Erik 

Mariska
Community Developer
Community Developer

Graag gedaan namens Serkan @Erik25 🙂 

0 Kudos