1
Vraag
2
Reageer en help mee
Bes58

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sagemcom F3896LG WPS

Ik wil een apparaat via WPS verbinden met het modem.  Nergens is te vinden of je daarvoor de WPS knop lang of kort moet indrukken. Ik heb het allemaal geprobeerd, maar niets lijkt te werken. Ook veranderd het lampje niet van kleur of begint te knipperen of zoiets.

5 Reacties 5
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

 


Ziggo heeft ( zover ik weet ) nog geen handleiding voor de Sagecom gemaakt. Dus zult u moeten wachten totdat er iemand hier langs komt, die ook een Sagecom heeft en het u wilt vertellen.


Ps. i.p.v. WPS kan u kan natuurlijk ook gewoon het juist wifi netwerk selecteren en dan het wifi wachtwoord handmatig invoeren.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

WPS knop indrukken tot het ledje langzaam blauw begint te knipperen.

Bes58
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het ledje begint dus niet te knipperen. er gebeurt helemaal niets.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

je kan de wps functie ook activeren door in te loggen op het modem

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Bes58 welkom hier! Er zijn al wat tips gegeven lees ik, is het daarmee uiteindelijk gelukt? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic