JeroenK1

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SagemCom F3896LG-ZG DHCP range aanpassen wil niet

@Cecilia  @Paul @Jacob @Jamyla @Carlien @Serkan @Paul Afglopen week dit modem ontvangen en geïnstalleerd. IVM met mijn domotica en diverser netwerkcomponenten moet de het interne IP adres 192.168.1.1 worden. Helaas kan ik het eigen interne IP adres niet aanpassen!  Nu ligt een deel van mijn netwerk al meerdere dagen plat!

Graag deze functie vrijgeven en/of jullie passen IP adres aan naar 192.168.1.1.   En de toe te kennen IP range voor de DHCP server: 192.168.1.10 tot 192.168.1.100.  (Dus .11 tot 99 mag toegekend worden aan clients in het netwerk)

Met vriendelijke groet, Jeroen

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 30767Posts
  • 2150Oplossingen
  • 15382Likes

Ik heb je verzoek zojuist doorgestuurd naar de moderators. Het subnet moet aan de eRouter-configuratie worden toegevoegd door de afdeling InHome Engineering. Nadat de configuratie is aangepast kun je 192.168.1.0/24 gebruiken door de DHCP-scope aan te passen, de gateway wordt hierbij automatisch op .1 ingesteld.

 

Een groot aantal moderators oproepen heeft overigens geen zin.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4335Posts
  • 569Oplossingen
  • 2106Likes

Dank voor je toelichting en seintje @tobiastheebe! Zoals gewenst heb ik het verzoek voor je doorgezet naar de juiste afdeling @JeroenK1. Doorgaans is het binnen 2 werkdagen opgepakt. Vaak is het al veel sneller. Met een beetje geluk morgen al wel.

Uitgelicht topic