Ik probeer al sinds maandagochtend mijn nieuwe sagecom modem in bridge te laten zetten, maar het lijkt ziggo niet te lukken en ik word elke keer afgescheept met 'er is een probleem met het systeem, probeer het morgen maar weer'. Het wordt me niet duidelijk WAT het probleem is, WIE het moet oplossen en wanneer dit gaat gebeuren.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@inijman nee, het is soms wat drukker. Sorry.
Ik heb nog wel één en ander voor je getest, kan je over een uurtje eens kijken of de Bridge mode nu actief staat?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
dat is pure onzin ik heb via twitter onlangs mijn modem in bridge mode laten zetten
1dag geleden
good for you, maar op een of andere manier lukt het dus niet bij mijn modem. Maar niemand kan zeggen waarom niet en wat er dan wel moet gebeuren.
ik zal @tobiastheebe of hij een mod kan inseinen zodat dit simpele verzoek zsm wordt uitgevoerd
Op Tweakers werd hetzelfde gemeld. Gebruiker superduper aldaar heeft ook een F3896, al weet ik niet of het bij specifiek dit type modem speelt.
Dat ben ik dus 😉 Inmiddels wel door mijn contactopties heen; chatbot is ook vandaag weer slecht bereikbaar
ik heb btw ook een sagemcom en hierbij lukte het wel, ben benieuwd naar de reden waarom het bij jou niet lukt
Ik heb het verzoek zojuist doorgestuurd naar de moderators.
Inmiddels dag 5 en nog geen informatie vanuit ziggo over hoe-en-wat. Als dit nu vandaag niet verder wordt geregeld gaan we oranje inruilen voor de groene jongens.
En wederom is ook de chatbox weer niet bereikbaar
moderators komen binnen 1-3 dagen langs hier
@inijman welkom hier en ik snap je punt hoor, dat het zoveel voeten in de aarde heeft is nogal irritant. Sorry.
Normaal pakken we dit zelf met alle plezier op, echter, aan de achterkant van de systemen wordt ook wat gesleuteld. Wil je dit formulier invullen en opsturen? Dan wordt het evenzogoed voor je geregeld!
Dit formulier heb ik maandag ochtend op verzoek van een ziggo medewerker al ingevuld: Incident: 230227-001149. Niks op gehoord of van gemerkt ook.
@inijman nee, het is soms wat drukker. Sorry.
Ik heb nog wel één en ander voor je getest, kan je over een uurtje eens kijken of de Bridge mode nu actief staat?
Yes, succes. finally. Top, dank.
Ben natuurlijk nu wel nieuwsgierig waarom het allemaal zo moeilijk was...
Dat gaat ziggo jou niet vertellen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.