Vraag
Reacties
Oplossing
inijman
Level 3

Sagecom modem kan niet in bridge gezet worden

Ik probeer al sinds maandagochtend mijn nieuwe sagecom modem in bridge te laten zetten, maar het lijkt ziggo niet te lukken en ik word elke keer afgescheept met 'er is een probleem met het systeem, probeer het morgen maar weer'. Het wordt me niet duidelijk WAT het probleem is, WIE het moet oplossen en wanneer dit gaat gebeuren.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@inijman nee, het is soms wat drukker. Sorry.

Ik heb nog wel één en ander voor je getest, kan je over een uurtje eens kijken of de Bridge mode nu actief staat?

Bekijk in context

0 Kudos
14 Reacties 14
MR_CHIP
Level 19

dat is pure onzin ik heb via twitter onlangs mijn modem in bridge mode laten zetten

1dag geleden 

Screenshot_2023-03-02-13-51-18-529_com.twitter.android-edit.jpg

inijman
Level 3
Topicstarter

good for you, maar op een of andere manier lukt het dus niet bij mijn modem. Maar niemand kan zeggen waarom niet en wat er dan wel moet gebeuren.

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

ik zal @tobiastheebe of hij een mod kan inseinen zodat dit simpele verzoek zsm wordt uitgevoerd

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Op Tweakers werd hetzelfde gemeld. Gebruiker superduper aldaar heeft ook een F3896, al weet ik niet of het bij specifiek dit type modem speelt.

0 Kudos
inijman
Level 3
Topicstarter

Dat ben ik dus 😉 Inmiddels wel door mijn contactopties heen; chatbot is ook vandaag weer slecht bereikbaar

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

ik heb btw ook een sagemcom en hierbij lukte het wel, ben benieuwd naar de reden waarom het bij jou niet lukt

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Ik heb het verzoek zojuist doorgestuurd naar de moderators.

inijman
Level 3
Topicstarter

Inmiddels dag 5 en nog geen informatie vanuit ziggo over hoe-en-wat. Als dit nu vandaag niet verder wordt geregeld gaan we oranje inruilen voor de groene jongens.

En wederom is ook de chatbox weer niet bereikbaar

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

moderators komen binnen 1-3 dagen langs hier

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@inijman welkom hier en ik snap je punt hoor, dat het zoveel voeten in de aarde heeft is nogal irritant. Sorry.

Normaal pakken we dit zelf met alle plezier op, echter, aan de achterkant van de systemen wordt ook wat gesleuteld. Wil je dit formulier invullen en opsturen? Dan wordt het evenzogoed voor je geregeld!

0 Kudos
inijman
Level 3
Topicstarter

Dit formulier heb ik maandag ochtend op verzoek van een ziggo medewerker al ingevuld: Incident: 230227-001149. Niks op gehoord of van gemerkt ook.

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@inijman nee, het is soms wat drukker. Sorry.

Ik heb nog wel één en ander voor je getest, kan je over een uurtje eens kijken of de Bridge mode nu actief staat?

0 Kudos
inijman
Level 3
Topicstarter

Yes, succes. finally. Top, dank.

Ben natuurlijk nu wel nieuwsgierig waarom het allemaal zo moeilijk was...

puppie
Level 17

Dat gaat ziggo jou niet vertellen.

0 Kudos