1
Vraag
2
Reacties
A.E.M.Poort

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Safe online niet te installeren op nieuwe laptop

Ik probeer "Safe online" te installeren op mijn  nieuwe Samsang galaxy book.

Ik heb de klantenservice uitgebreid gesproken. Zij adviseerde mij Ziggo toe te voegen aan het lijstje internetpagina's die niet geblokkeerd mogen worden.

In plaats van Chrome, Edge te proberen.

Zodra ik op de knop: beveiliging instellen klik 

AEMPoort_0-1661014849960.png

kom ik in een nieuwe scherm met de tekst:  

AEMPoort_1-1661014970835.png

Vernieuwen brengt mij terug naar de productpagina van Ziggo internet.

 

De klantenservice verwees mij door naar de Ziggo community. Wie heeft een idee om dit op te lossen?

Groet, Sanne 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Jaapje

Level 6
  • 116Posts
  • 3Oplossingen
  • 58Likes

Heb je toevallig al een virus/phishing beveiliging aan staan? Misschien houdt die hem tegen?

werkt het wel als je rechtstreeks naar de juiste pagina gaat? https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/internet/safe-online
Het is namelijk net alsof je browser de pagina niet kan vinden.

Bekijk in context

A.E.M.Poort
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel Jaap. Dat was inderdaad de oplossing! (Zie ook mijn tweede bericht hierover).

Bekijk in context

2 Reacties 2
Jaapje

Level 6
  • 116Posts
  • 3Oplossingen
  • 58Likes

Heb je toevallig al een virus/phishing beveiliging aan staan? Misschien houdt die hem tegen?

werkt het wel als je rechtstreeks naar de juiste pagina gaat? https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/internet/safe-online
Het is namelijk net alsof je browser de pagina niet kan vinden.

A.E.M.Poort
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel Jaap. Dat was inderdaad de oplossing! (Zie ook mijn tweede bericht hierover).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic