1
Vraag
2
Reageer en help mee
Wilomlo

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Safe online melding: Veilig browsen tijdelijk niet beschikbaar

Ik krijg bij het openen van Safe online op mijn iPad de melding dat veilig browsen tijdelijk niet beschikbaar is. Dit duurt al een week. Hoe weet ik zeker dat het inloggen bij mijn bank beveiligd is?

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7511Likes

Een bank App is van zich zelf al beveiligd, de ABN Amro wel, dan lijkt andere Apps ook.

 

Wat je beste kan doen is even volgende

1. De Ziggo Safe Online verwijdertool gebruiken  Klik dan Apple aan

2. Als de App is verwijderd start je iPad even opnieuw op. (Check ook even op update laatste 15.2.1 )

3. Ga naar www.ziggo.nl en log in op Mijn Ziggo in de rechter bovenhoek en klik Producten aan daarna internet, vervolgens scroll naar beveiliging instellen.

4. Nu kom je oranje scherm met Licentie's tegen haal de iPad weg en klik op installatie op dit apparaat en doorloop de stappen.

5. Log in met Mijn Ziggo gegevens in de Ziggo Safe Online app en als het goed is moet ie het weer doen, kan zijn dat ie nog even update's toevoegd.

 

Ik hoop dat dit gaat lukken, laat het me anders even weten door @ en mijn naam Dave! erachter dan zie ik je reactie meteen.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1334Posts
  • 203Oplossingen
  • 679Likes

Goedemiddag @Wilomio welkom op onze Ziggo Community. Heel terecht dat je je zorgen maakt bij het doen van bankzaken. Is het gelukt aan de hand van de tips van @Dave!
Het klopt dat de bankieren apps beveiligt genoeg zijn. Wanneer je die op je iPad hebt staan is dat natuurlijk voldoende. Doe je dit ook via de browser?  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic