DiMaster

Raadgever
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Safe online kan niet worden uitgevoerd

Hallo geachte community, ik probeer safe online opnieuw te installeren nadat ik het verwijdert hebt hebt met de tool van ziggo unistall. de reden dat ik het verwijdert hebt is dat ik de melding kreeg "database to old". Ik kon ook geen update uitvoeren. Ik kan nu niet inloggen in Safe online , ook nadat ik mijn addblock hebt verwijdert, browser cache is geledig, laptop herstart, passw gewijzig, geprobeert met chrome en Safari. Ik heb een Mac pro uit 2014 dus ik hoop niet dat mijn hardware te oud is. Bedankt voor jullie feedback

In chrome krijg ik deze melding : accounts-emea.f-secure.com refused to connect.

In Safari blijf ik in een loop van de inlog pagina

2 Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Expert
Expert
  • 11364Posts
  • 2167Oplossingen
  • 3878Likes

Safe online is f-secure in een Ziggo jasje.

Je mac moet minimaal  iOS 13 draaien.

 

F-Secure SAFE — Award-winning internet security | F-Secure

Bekijk in context

DiMaster
topicstarter
Raadgever
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja, ik had ook mijn firewall uitgezet. Het probleem is al opgelost doordat ik een link had gekregen van de back office waardoor ik de software direct kon downloaden en installeren. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb
Expert
Expert
  • 11364Posts
  • 2167Oplossingen
  • 3878Likes

Safe online is f-secure in een Ziggo jasje.

Je mac moet minimaal  iOS 13 draaien.

 

F-Secure SAFE — Award-winning internet security | F-Secure

DiMaster
topicstarter
Raadgever
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Oh, daar was ik al bang voor. Ik heb versie 10.15.7 en gebruik Mac OS Catalina. Dit gaat mij dus geld kosten.

DiMaster
topicstarter
Raadgever
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Steefb, Ik heb net de trial version vanuit F -secure geinstalleerd en die werkt wel omdat de retail version vanaf Mac OS 10.15 support. Ik snap dan niet waarom ZIGGO dit niet toelaat in hun "jasje". Als er iemand van ZIGGO in deze community meekijkt  kan hij of zij dit verklaren? Als ik nu dus F-secure wilt gebruiken dan zou ik bij F-secure een nieuwe subscribtion moeten afsluiten terwijll ik alles in een hebt van ZIGGO.

Ik probeer ze morgen wel te contacten als ik geen reactie van ZIGGO krijg hier in deze community.

DiMaster
topicstarter
Raadgever
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Steefb, ik zie op de Ziggo side de vereisten van Safe online , Mac: OSX-versies: Big Sur, Catalina en Mojave.
Ik zie nergens staan dat het minimaal IOS 13 moet zijn. 
Ik heb nu de trial versie geinstalleerd van F-Secure platform en die werkt met mijn Mac OS 10.15.
Kun je mij vertellen waarom het "Jasje"van Ziggo niet kan worden geinstalleerd?
Ik snap wel dat hardware veroudert maar als van F-Secure wel werkt en van Ziggo niet, dan voelt het toch niet goed aan? Als vaste jarenlange klant van Ziggo ben ik een beetje teleurgesteld.
Is er soms geen workaround beschikbaar?

DiMaster
topicstarter
Raadgever
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hello ZIGGO expert, vandaag ben ik een stap verder geraakt. Ik kan nu wel bij de ZIGGO Safeavenue Safeonline, en ik kan al mijn apparaten zien die een Lincence hebben.
Echter kan ik nog steeds niet de Software installeren op mijn Mac. Ik krijg wanneer ik probeer in te loggen via https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/internet/safe-online, de melding "accounts-emea.f-secure.com refused to connect" als ik chrome gebruikt en ADDBlock staat uit en de cache is geledigd en browser opnieuw gestart.
Met Safari gaat hij niet verder wanneer ik probeer in te loggen.
Is er hier een ZIGGO  security specialist die mij hier feedback kan geven?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2443Posts
  • 285Oplossingen
  • 601Likes

Goedemorgen @DiMaster

 

Ik ben eens even gaan speuren bij klanten die hetzelfde probleem hebben ervaren. Daar kwam naar voren dat de oplossing is om de apparaat beveiliging / firewall uit te schakelen. Die blokkeerde het.

Heb je dat op jouw Mac al eens gedaan?

DiMaster
topicstarter
Raadgever
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja, ik had ook mijn firewall uitgezet. Het probleem is al opgelost doordat ik een link had gekregen van de back office waardoor ik de software direct kon downloaden en installeren. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic