1
Vraag
2
Reacties
Yol68

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Safe online heeft websites geblokkeerd

Vanaf 16 juni jl worden bepaalde websites geblokkeerd door Safe Online. Ook als ik ze in het lijstje van Toegestane websites heb gezet. De browser die ik gebruik is FireFox.

Wie o wie kan mij helpen dit probleem op te lossen?

 

Alvast bedankt.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Yol68 Ik begrijp je wens , dat geeft inderdaad meer veiligheid.

Nu zie ik ook steeds meer problemen met Firefox voorkomen die met de volgende stappen opgelost zijn:

 

Evert  schreef:
Probeer Firefox dan op te frissen, door op de 3 streepjes rechtsboven in te klikken, dan Help > Probleemoplossingsinformatie > Firefox opfrissen.
Je zou Firefox ook opnieuw kunnen installeren.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit zal Ziggo Safe Online zelf moeten repareren.

Ziggo Safe Online is gemaakt en wordt onderhouden door F-Secure, mogelijk vindt je daar meer informatie.

 

Veel antivirus/antimalware programma's staan met regelmaat te strak, vandaar dat ik op mijn computer en op andere 100+ PC's die ik in onderhoud had, al sinds 2006 Windows Defender (MpCmdRun.exe) gebruik (eerder onder andere namen als Forefront en Microsoft Antimalware / Security enz.) en sinds dien niet meer van die vreemde blokkeringen heb gezien en ook geen virussen en/of malware.

Yol68
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de informatie. Ik ga het overwegen. Echter, ik vind het wel fijn om ook bij internetbankieren een extra beveiliging te hebben. Dus als iemand anders een oplossing weet... graag.

Zo niet dan zal ik uw advies overnemen.

Aanvullende info: ik gebruik een laptop, merk Acer. Hoewel ik vermoed dat dit geen invloed heeft op het probleem. Toch maar even hier neergezet.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@Yol68 Ik begrijp je wens , dat geeft inderdaad meer veiligheid.

Nu zie ik ook steeds meer problemen met Firefox voorkomen die met de volgende stappen opgelost zijn:

 

Evert  schreef:
Probeer Firefox dan op te frissen, door op de 3 streepjes rechtsboven in te klikken, dan Help > Probleemoplossingsinformatie > Firefox opfrissen.
Je zou Firefox ook opnieuw kunnen installeren.

Yol68
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bert, dank je wel. Het opfrissen van Firefox heeft geholpen. Probleem opgelost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic