Niek3
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Safe online error 500:srve0295e

Goedemorgen, ik heb safe online xl en wil dat graag ook op mijn nieuwe laptop installeren. Volgens mij staat popups toestaan aan, maar ik krijg de foutmelding : error 500:srve0295e: error reported:500. Wie weet er raad? 

2 Geaccepteerde oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Niek3
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Via edge en chrome lukte het niet, via internet explorer wel

Bekijk in context

Niek3
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Nou bij mij is het opgelost door het via internet explorer te proberen

Bekijk in context

14 Reacties 14
Silwes
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hier hetzelfde, graag een oplossing.

Ziv2016
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

k krijg de volgende foutmelding bij het installeren van Ziggo Safe online nl:
Error 500: SRVE0295E: Error reported: 500
hoe los ik dit op???
Graag een reactie...

Niek3
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Via internet explorer

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2375Reacties
  • 304Oplossingen
  • 428Likes

Hey @Niek3, welkom op de Community! 

 

Super frustrerend dat het niet lukt om nu op je nieuwe laptop Safe Online te installeren! Op je nieuwe laptop wil je ook gewoon veilig kunnen internetten. Ik  help je dan ook graag verder!

Het is ook gelijk duidelijk dat je niet de enige bent die hier last van heeft. @Silwes en @Ziv2016 melden zich ook dat ze hier last van hebben. Ik ben dan ook gaan zoeken naar oplossingen hiervoor en zie dat in dit topic er een oplossing voor is gevonden. Willen jullie daar eens een kijkje nemen en uitproberen of dat voor jullie ook helpt?  

 

Als dat niet werkt, geef dan zoveel mogelijk details mee. Waaronder: 

- Welk merk en type apparaat gebruik je?

- Welke software staat er op je apparaat? 
- Welke browsers heb je getest (namen van browsers)? 
- Wat is de specifieke foutmelding die je krijgt? 

- Wanneer je de cookies verwijderd en het dan opnieuw probeert, hoe gaat het dan? 

- Wat heb je verder zelf al uitgeprobeerd om het op te lossen?

Niek3
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Via edge en chrome lukte het niet, via internet explorer wel

Bekijk in context

Ziv2016
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inderdaad, alleen via Internet Explorer dan lukt het...

Ziv2016
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Je hebt gelijk, dankjewel!

Alleen bij Ziggo helpdesk weet niemand hier van, heel jammer, ik heb ook reactie van Microsoft gehad en die beamen dit ook...

Ziv2016
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes


Wat fijn dat je het hebt kunnen downloaden via Internet Explorer.
Het feit dat je het niet in andere browsers kon doen en de foutmelding Error 500: SRVE0295E: Error reported: 500 ontving geeft aan dat de ontwikkelaars van het programma dit hebben ingebouwd, Daar de ondersteuning van Internet Explorer beëindigd zal worden, zullen de ontwikkelaars van het betreffende programma, dit aan moeten passen om download en installatie problemen te voorkomen. https://msft.it/6181VAfyd
Het is raadzaam om dit even onder de aandacht van Ziggo te brengen.
Vergeet niet dat we hier altijd voor je klaar staan mocht je nog vragen hebben of problemen ondervinden.
Met vriendelijke groeten en nog een fijne dag gewenst.
Harrie

Bovenstaand bericht is van Microsoft 

 

Ziv2016
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes


Wat fijn dat je het hebt kunnen downloaden via Internet Explorer.
Het feit dat je het niet in andere browsers kon doen en de foutmelding Error 500: SRVE0295E: Error reported: 500 ontving geeft aan dat de ontwikkelaars van het programma dit hebben ingebouwd, Daar de ondersteuning van Internet Explorer beëindigd zal worden, zullen de ontwikkelaars van het betreffende programma, dit aan moeten passen om download en installatie problemen te voorkomen. https://msft.it/6181VAfyd
Het is raadzaam om dit even onder de aandacht van Ziggo te brengen.
Vergeet niet dat we hier altijd voor je klaar staan mocht je nog vragen hebben of problemen ondervinden.
Met vriendelijke groeten en nog een fijne dag gewenst.

 

Bovenstaand bericht  is van Microsoft 

Niek3
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Hallo Marije, zie de reactie onder dit topic, nu is ziggo aan zet, dit soort vragen zullen wel vaker komen

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 812Reacties
  • 71Oplossingen
  • 79Likes

@Ziv2016, dankjewel voor het delen van het berichtje van Microsoft. Ik begrijp dat je de geschiedenis en cookies van de browsers hebt verwijderd? En wat gebeurt er als je de browser eens verwijderd en opnieuw download?

Hetzelfde geldt voor jou @Niek3.

Niek3
topicstarter
Ontdekker
  • 5Reacties
  • 2Oplossingen
  • 5Likes

Nou bij mij is het opgelost door het via internet explorer te proberen

Bekijk in context

Ziv2016
Gedreven Ontdekker
  • 10Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

In de basis zit altijd Internet Explorer op je computer/laptop, deze moet je opzoeken, je gaat naar Start en je kijkt bij zoeken en en daar toets je Internet Explorer in, je komt dan op die site en dan ga je naar Ziggo en download Safe Online en dan lukt het

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 672Reacties
  • 69Oplossingen
  • 108Likes

Dankjewel voor de terugkoppeling en feedback @Ziv2016 en @Niek3. Fijn om te lezen dat het alsnog gelukt is om Safe Online te installeren! 

Uitgelicht topic