Hey @Niek3, welkom op de Community!
Super frustrerend dat het niet lukt om nu op je nieuwe laptop Safe Online te installeren! Op je nieuwe laptop wil je ook gewoon veilig kunnen internetten. Ik help je dan ook graag verder!
Het is ook gelijk duidelijk dat je niet de enige bent die hier last van heeft. @Silwes en @Ziv2016 melden zich ook dat ze hier last van hebben. Ik ben dan ook gaan zoeken naar oplossingen hiervoor en zie dat in dit topic er een oplossing voor is gevonden. Willen jullie daar eens een kijkje nemen en uitproberen of dat voor jullie ook helpt?
Als dat niet werkt, geef dan zoveel mogelijk details mee. Waaronder:
- Welk merk en type apparaat gebruik je?
- Welke software staat er op je apparaat?
- Welke browsers heb je getest (namen van browsers)?
- Wat is de specifieke foutmelding die je krijgt?
- Wanneer je de cookies verwijderd en het dan opnieuw probeert, hoe gaat het dan?
- Wat heb je verder zelf al uitgeprobeerd om het op te lossen?