1
Vraag
2
Reacties
Tom C.

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Safe online - Storing in de Security Cloud

 

Onze reactie op referentienummer 210625-001146

 

 

Goedemiddag Tom,
 
Wat naar om te horen dat Safe online die melding aangeeft.
 
We hebben een pagina op de community hiervoor :
 
 
Mocht het niet lukken, hoor ik graag waar je precies vastloopt dan kijken we samen verder!
 
Fijne dag!

Met vriendelijke groet,

Tamara
Medewerker Klantenservice
 
 
Klant | 25/06/2021 04:40 AM
Safe online geeft op mijn pc de melding dat de computer niet beveiligd is wegens een storing in de Security Cloud. Wat betekent dit en hoe kan ik dit verhelpen?
Met dank.
Tom Claessens
 
Via bovenstaande verwijzing kom ik  bij een stappenplan van F-Secure in het Engels, waarmee ik niet uit de voeten kan. Ik wil graag een toegankelijker hulp ontvangen.
Tom C.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tom C.
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Na verwijdering van het programma opnieuw installeren is het probleem inderdaad opgelost. Dat o nieuw installeren via de website van Ziggo was wel een probleem. Dat heb ik uiteindelijk opgelost door van mijn iPhone een installatielink naar de iMac te verzenden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Probeer Safe online opnieuw te installeren, staat onder aan dat stappenplan.

 

Maar duidelijk aangeven wat je probleem is, inclusief foutmeldingen, Besturingssysteem en versie en op welk apparaat, dan kan hier misschien een andere oplossing geboden worden

Tom C.
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Na verwijdering van het programma opnieuw installeren is het probleem inderdaad opgelost. Dat o nieuw installeren via de website van Ziggo was wel een probleem. Dat heb ik uiteindelijk opgelost door van mijn iPhone een installatielink naar de iMac te verzenden.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Tom C. 

Fijn dat het nu toch gelukt is! Bedankt voor je update en duidelijke uitleg van de stappen die je gevolgd hebt om het voor elkaar te krijgen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic