1
Vraag
2
Reacties
PaulMB

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Safe online My device

Als ik bij safe-online apparaten en personen beheren kijk, zie ik "My device", "My device 1" en "My device 2". Hoe weet ik nu welk apparaat wat is?  Daarna kan ik ze renamen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Bij Safe Online My Device staan er ook gegevens en een ip adres achter, dan kan je dit opzoeken door in te loggen op je modem http://192.168.178.1 en dan verbonden apparaten kiezen. Dan zie je welk device het is. Dat is optie 1.

Je kan ook naar www.ziggo.nl gaan en dan inloggen in de rechter bovenhoek en kies Mijn Ziggo, log in met je gegevens en ga naar optie Producten en dan naar internet. scroll iets naar beneden en klik Beveiliging instellen, dan opent een oranje scherm met alle device apparaten.

 

Je kan ook volgende doen > Bij de groene pijl kan je Account beheren aanklikken dan komt er het oranje popup van Safe online en zo zie je ook welke device online is.

 

Schermafbeelding 2021-12-05 om 12.39.47.png

 

Schermafbeelding 2021-12-05 om 12.44.36.png

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Bij Safe Online My Device staan er ook gegevens en een ip adres achter, dan kan je dit opzoeken door in te loggen op je modem http://192.168.178.1 en dan verbonden apparaten kiezen. Dan zie je welk device het is. Dat is optie 1.

Je kan ook naar www.ziggo.nl gaan en dan inloggen in de rechter bovenhoek en kies Mijn Ziggo, log in met je gegevens en ga naar optie Producten en dan naar internet. scroll iets naar beneden en klik Beveiliging instellen, dan opent een oranje scherm met alle device apparaten.

 

Je kan ook volgende doen > Bij de groene pijl kan je Account beheren aanklikken dan komt er het oranje popup van Safe online en zo zie je ook welke device online is.

 

Schermafbeelding 2021-12-05 om 12.39.47.png

 

Schermafbeelding 2021-12-05 om 12.44.36.png

PaulMB
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt Dave !

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic