1
Vraag
2
Reageer en help mee
e.veenboer

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Safe online: Melding abonnement verlopen

Safe online krijg ik opeens een melding abonnement verlopen terwijl ik niks veranderd hebt.

Klantenservice weet geen oplossing zegt verwijder alles maar van f-secure en dan opnieuw installeren maar lukt niet.

dan krijg ik dit in beeld accounts-emea.f secure.com 

wioe weet een oplossing voor dit probleem

5 Reacties 5
Steefb

Level 19
Expert
  • 13457Posts
  • 2628Oplossingen
  • 5358Likes

Opgelost: Ziggo Safe Online op Samsung Mobiel - Ziggo Community

Ziggo Monica schreef.

Hey @SRF. Het heeft zeker een oorzaak, welke daar ben ik inmiddels achter. Je krijgt de melding 'uw safe online abonnement eindigt vandaag', bij het openen geeft deze de melding 'U hebt een geldig doorlopend abonnement'. Dit is ontstaan na de release van versie 18.3, jij hebt gewoon een actief abonnement en kunt deze melding negeren. Het heeft verder geen effect op de werking van Safe Online. De nieuwe versie 18.4 staat binnenkort live en verhelpt deze onterechte melding.

e.veenboer
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hopenlijk is dat zo maar ik heb het op advies van ziggo verwijderd en kan tot nu toe het niet er opnieuw opzetten dat wordt gewigerd

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2763Posts
  • 404Oplossingen
  • 974Likes

@e.veenboer Dan moeten we er toch eens verder naar gaan kijken! Welke melding krijg je wanneer je de app wilt downloaden? 

e.veenboer
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is gelukt kreeg maandagmorgen opeens een melding van ziggo wat ik kon doen en eindelijk is het gelukt

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2763Posts
  • 404Oplossingen
  • 974Likes

@e.veenboer Super, geniet van je dag en alvast een gelukkig nieuwjaar! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic