1
Vraag
2
Reacties
Karoma

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Safe online: Kan niet alles vinden

Hallo, ik heb een vraag over safe online. Ik wil namelijk graag weten wat ik nu eigenlijk allemaal heb met safe online, want ik kan niet alles vinden wat ik zoek en dus vraag ik me af of dat wat ik zoek er wel inzit.

Zo kan ik niks vinden over malware, VPN en eventueel een wachtwoordmanager.

Is het nu ook echt zo een mager beveiligingsprogramma of zie ik het verkeerd?

Is het wel betrouwbaar en goed te gebruiken?

Moet ik er zelf losse elementen aan toevoegen?

Safe online zit in mijn pakket dus ik kan het zonder extra kosten gebruiken, maar ik wil wel zeker weten of het ook zo goed is.

Graag een reactie met nadere info hierover.

Alvast mijn dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15866Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Malware wordt in principe geblokkeerd, geen enkele virusscanner detecteert echter alles.

 

VPN en eventueel een wachtwoordmanager horen niet bij de kerntaken van een virusscanner en zitten er niet bij.

 

F-Secure SAFE — Bekroonde internetbeveiliging | F-Secure

Safe-online is F-secure in een ziggo jasje.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15866Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Malware wordt in principe geblokkeerd, geen enkele virusscanner detecteert echter alles.

 

VPN en eventueel een wachtwoordmanager horen niet bij de kerntaken van een virusscanner en zitten er niet bij.

 

F-Secure SAFE — Bekroonde internetbeveiliging | F-Secure

Safe-online is F-secure in een ziggo jasje.

Karoma
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Steefb, bedankt voor het antwoord. Ik zie toch verschillende beveiligingsprogramma's die dat wel er in hebben zitten en die zijn echt niet duurder dan safe online voor 6,95 p.m., maar safe online zit in mijn pakket en voor iets anders zal ik dan extra moeten betalen. Je zou qua kosten dan wel wat meer verwachten van safe online. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic