Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Na de MacOS update 11.4 geeft safe online de melding Uw computer is niet beveiligd
Volledige schijftoegang toestaan voor volledige bescherming
Maar volledige schijftoegang staat gewoon aan !
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kijk hier eens...
Opgelost: Re: Ziggo safe online zegt niet beveiligd - Ziggo Community
https://community.f-secure.com/en/discussion/124107/big-sur-11-4
Houd er rekening mee dat na het upgraden van het Mac OS naar Big Sur 11.4,het F-Secure SAFE hoofd-UI-venster ten onrechte meldt dat Volledige schijftoegang ontbreekt. Dit probleem treft alleen klanten die de nieuwste release van Big Sur 11.4 uitvoeren als gevolg van wijzigingen die door Apple zijn aangebracht.
Er is geen verslechtering van de beschermende mogelijkheden van SAFE. Dit is slechts een cosmetisch probleem dat alleen zichtbaar is in het hoofdvenster van de gebruikersinterface ("false positive" waarschuwing).
Dit probleem is opgelost in SAFE voor Mac versie 17.10 MR2 (build 37976), die werd uitgebracht voor productie op 2021-05-25. Deze upgrade vindt automatisch plaats en er zijn geen acties nodig voor klanten.
Ik hoop dat het bovenstaande nuttig was.
Kijk hier eens...
Opgelost: Re: Ziggo safe online zegt niet beveiligd - Ziggo Community
https://community.f-secure.com/en/discussion/124107/big-sur-11-4
Houd er rekening mee dat na het upgraden van het Mac OS naar Big Sur 11.4,het F-Secure SAFE hoofd-UI-venster ten onrechte meldt dat Volledige schijftoegang ontbreekt. Dit probleem treft alleen klanten die de nieuwste release van Big Sur 11.4 uitvoeren als gevolg van wijzigingen die door Apple zijn aangebracht.
Er is geen verslechtering van de beschermende mogelijkheden van SAFE. Dit is slechts een cosmetisch probleem dat alleen zichtbaar is in het hoofdvenster van de gebruikersinterface ("false positive" waarschuwing).
Dit probleem is opgelost in SAFE voor Mac versie 17.10 MR2 (build 37976), die werd uitgebracht voor productie op 2021-05-25. Deze upgrade vindt automatisch plaats en er zijn geen acties nodig voor klanten.
Ik hoop dat het bovenstaande nuttig was.
Hartelijk dank Steefb
Toch wel vreemd, het nieuwste OS gebruiken op de allernieuwste (veiligste ook vooral naar men zegt) Apple en daar dan een virusscanner op hebben staan dat zich gedraagt als een virus (wat was ook alweer de gouden tip om te doen met dat soort apps???? 😂) en an als oplossing aangereikt krijgen om je er vooral niets van aan te trekken want het is een cosmetisch foutje. Op 25-05-2021 is er al een oplossing naar het schijnt maar op 07-06-2012 zit ik nog steeds met hetzelfde probleem.
En 2 uur later 😉
Ik ben blij dat het er weer normaal uit ziet 😎
Het grappige is wel dat versienummer van de app nog steeds hetzelfde is. Nog nooit zoveel tijd gespendeerd aan een virusscanner 😉 maar ben inderdaad blij dat alles nu werkt op alle apparaten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...