vissertw
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Safe Online

Goedemorgen,

Ik heb een ouder tablet opgefrist, terug naar fabrieksinstellingen en opnieuw geïnstalleerd wat ik nodig heb.

Tot ik Safe online ook weer dacht te installeren.

Opeens is dit tablet te oud voor Safe Online terwijl het er eerder wel gewoon op stond en goed functioneerde.

Is daar een oplossing voor_

Er valt mij nog iets op, ik heb twee browsers, Chrome standaard bij de installatie en daarnaast Opera zelf uit de Play Store gehaald.

Ik kan alle websites in beide browsers normaal benaderen behalve Ziggo.nl 

Als ik op beide browser Ziggo.nl intoets krijg ik de website niet normaal te zien, ik zie dan links boven het woord Menu en daaronder alle sub-menus on het blauw.

Wat kan daar de oorzaak van zijn?

Groeten,

Ton.  

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RoWi.
Expert
Expert
  • 5015Reacties
  • 212Oplossingen
  • 1228Likes

Ziggo zal u meedelen sorry uw systeem is te oud die ondersteunen wij niet meer. Vanuit die hoek moet je niet te veel verwachten.

Blijkbaar is Ziggo.nl niet zo vriendelijk voor oudere browser versies en android versies een ander antwoord heb ik daar niet voor.

Bekijk in context

9 Reacties 9
RoWi.
Expert
Expert
  • 5015Reacties
  • 212Oplossingen
  • 1228Likes

Wat moeten we ons voorstellen bij een 'ouder' tablet hoe oud bijvoorbeeld, welke android versie is hierop aanwezig.

Vereisten :Smartphones en tablets: Android 5.0 of later iOS 10.0 of later voor iPhone en iPad

vissertw
topicstarter
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ok, zoiets vermoedde ik wel RoWi, wel vreemd dat het voorheen normaal werkte met de verouderde besturing.

Het gaat om een Samsung Galaxy tab3.

Heb jij ook enig idee waarom ik de website van Ziggo niet normaal te zien krijg op het tablet?

Tot nog toe met geen enkele andere website problemen in beide browsers niet.

Ton.

RoWi.
Expert
Expert
  • 5015Reacties
  • 212Oplossingen
  • 1228Likes

Klopt het dat hier Android 4.2 op staat dan is dat de reden dat safeonline niet lukt. Dan zal je een oudere safeonline versie moeten zoeken. Dat de Ziggo site niet goed opent kan ook met de android en browser versie te maken hebben. Samsungs hebben vaak ook een eigen browser app lukt het daar ook niet mee?

vissertw
topicstarter
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik zal Ziggo eens benaderen wat betreft een oudere versie van Safe Online.

En ook op de ingebouwde browser van Samsung zelfde probleem, linksboven het woord Menu en daaronder alle sub menu's in blauw. Geen normale opmaak en zoals gezegd, uitsluitend bij Ziggo.nl.

Ton.

RoWi.
Expert
Expert
  • 5015Reacties
  • 212Oplossingen
  • 1228Likes

Ziggo zal u meedelen sorry uw systeem is te oud die ondersteunen wij niet meer. Vanuit die hoek moet je niet te veel verwachten.

Blijkbaar is Ziggo.nl niet zo vriendelijk voor oudere browser versies en android versies een ander antwoord heb ik daar niet voor.

Bekijk in context

Boris de Kat
Gedreven Raadgever
  • 302Reacties
  • 7Oplossingen
  • 68Likes

@vissertwIk heb zelf geen Android tabled maar is er niet ergens bij de appinstellingen de mogelijkheid on de Cache te legen, dat wil nog wel eens helpen als een pagina niet goed laad.

RoWi.
Expert
Expert
  • 5015Reacties
  • 212Oplossingen
  • 1228Likes

Bij een aparaat die is teruggezet naar de fabrieks instellingen zie het start bericht, kan en mag de cache nog niet veel problemen geven. Dat geschreven hebbend is het wel een goede tip.

vissertw
topicstarter
Ontdekker
  • 6Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo doet inderdaad niets in deze, ok het zij zo.

Overigens heb ik als Linux gebruiker op de PC en laptop ook niets aan Ziggo Safe Online, Ziggo lijkt nog niet van Linux gehoord te hebben terwijl F-Secure het in huis heeft.

Iemand nog enig idee waarom Ziggo.nl als enige website niet normaal opent op het tablet?

Zie mijn topicstart.

Groeten,

Ton.

Mariska Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 3246Reacties
  • 297Oplossingen
  • 585Likes

Hi @vissertw

Ik verwacht dat het openen van de website om dezelfde reden niet normaal opent. Plaats gerust een screenshot van wat je ziet als je wilt dat we met je meekijken.

Uitgelicht topic