1
Vraag
2
Reacties
warlicht

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Safe Online werkt niet meer op mac mini

Heb een Safe Online abonnement voor 3 apparaten. Geruime tijd heeft Safe Online goed gewerkt op die drie apparaten. Sinds enige tijd (na installatie MacOS Monterey?) werkt het nogg wel op een Macbook Air, maar niet mer op mijn macmini.
Krijg steeds de boodschap dat de macmini al twee weken geen contact heeft kunnen maken met Safe Online en dat ik moet controleren of er wel een internetverbinding is en of de App is beveiligd. Dat is het geval.
Na alle mogelijkheden geprobeerd te hebben, krijg ik steeds de vervelende boodschap. Bellen naar Ziggo klantenservice heeft niets opgeleverd, behlalve een verwijzing

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
warlicht
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels vernomen dat Ziggo Safe Online niets toevoegt aan de Apple beveiliging. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
S4R

Level 13
Expert
  • 786Posts
  • 34Oplossingen
  • 445Likes

Verwijderen en opnieuw installeren.

warlicht
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels vernomen dat Ziggo Safe Online niets toevoegt aan de Apple beveiliging. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic