Heb een Safe Online abonnement voor 3 apparaten. Geruime tijd heeft Safe Online goed gewerkt op die drie apparaten. Sinds enige tijd (na installatie MacOS Monterey?) werkt het nogg wel op een Macbook Air, maar niet mer op mijn macmini.
Krijg steeds de boodschap dat de macmini al twee weken geen contact heeft kunnen maken met Safe Online en dat ik moet controleren of er wel een internetverbinding is en of de App is beveiligd. Dat is het geval.
Na alle mogelijkheden geprobeerd te hebben, krijg ik steeds de vervelende boodschap. Bellen naar Ziggo klantenservice heeft niets opgeleverd, behlalve een verwijzing
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels vernomen dat Ziggo Safe Online niets toevoegt aan de Apple beveiliging.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Verwijderen en opnieuw installeren.
Inmiddels vernomen dat Ziggo Safe Online niets toevoegt aan de Apple beveiliging.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.