Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Heb een Safe Online abonnement voor 3 apparaten. Geruime tijd heeft Safe Online goed gewerkt op die drie apparaten. Sinds enige tijd (na installatie MacOS Monterey?) werkt het nogg wel op een Macbook Air, maar niet mer op mijn macmini.
Krijg steeds de boodschap dat de macmini al twee weken geen contact heeft kunnen maken met Safe Online en dat ik moet controleren of er wel een internetverbinding is en of de App is beveiligd. Dat is het geval.
Na alle mogelijkheden geprobeerd te hebben, krijg ik steeds de vervelende boodschap. Bellen naar Ziggo klantenservice heeft niets opgeleverd, behlalve een verwijzing
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels vernomen dat Ziggo Safe Online niets toevoegt aan de Apple beveiliging.
Verwijderen en opnieuw installeren.
Inmiddels vernomen dat Ziggo Safe Online niets toevoegt aan de Apple beveiliging.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...