Vraag
Reacties
Oplossing
warlicht
Level 1

Safe Online werkt niet meer op mac mini

Heb een Safe Online abonnement voor 3 apparaten. Geruime tijd heeft Safe Online goed gewerkt op die drie apparaten. Sinds enige tijd (na installatie MacOS Monterey?) werkt het nogg wel op een Macbook Air, maar niet mer op mijn macmini.
Krijg steeds de boodschap dat de macmini al twee weken geen contact heeft kunnen maken met Safe Online en dat ik moet controleren of er wel een internetverbinding is en of de App is beveiligd. Dat is het geval.
Na alle mogelijkheden geprobeerd te hebben, krijg ik steeds de vervelende boodschap. Bellen naar Ziggo klantenservice heeft niets opgeleverd, behlalve een verwijzing

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
warlicht
Level 1
Topicstarter

Inmiddels vernomen dat Ziggo Safe Online niets toevoegt aan de Apple beveiliging. 

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
S4R
Level 16

Verwijderen en opnieuw installeren.

0 Kudos
warlicht
Level 1
Topicstarter

Inmiddels vernomen dat Ziggo Safe Online niets toevoegt aan de Apple beveiliging. 

0 Kudos