Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
brilduiker
Level 1

Safe Online: probleem met Live Mail

Sinds ik safe online geinstalleerd heb, heb ik een probleem met windows live mail. Als ik in een mail naar een website wil, geeft die een foutmelding. De melding is een popup. met daarin een rood kruisje en de melding dat de toepassing niet is gevonden. Lijkt wel alsof er geen toegang naar het internet is. Alsof het geblokkeerd wordt. Heeft iemand een idee?
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
brilduiker
Level 1
Topicstarter
Inmiddels is het opgelost. Voor het installeren van safe online, had ik AVG beveiliging met de browser van AVG eraf gehaald. Uiteindelijk kwam ik bij de instelling van mijn computer de browsers tegen en heb ik een andere vaste browser gekozen. Probleem is opgelost. Bedankt voor het meedenken

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Hoi brilduiker,

Is het opgelost als je de bank beveiliging uitzet? Open hiervoor Safe Online, klik op Instellingen en daarna Bank beveiliging.

Groet,
Evert
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Hoi brilduiker, welkom hier!

Daar gaat iets niet helemaal lekker dus. Heb je iets aan de tip van Evert gehad?
0 Kudos
brilduiker
Level 1
Topicstarter
Inmiddels is het opgelost. Voor het installeren van safe online, had ik AVG beveiliging met de browser van AVG eraf gehaald. Uiteindelijk kwam ik bij de instelling van mijn computer de browsers tegen en heb ik een andere vaste browser gekozen. Probleem is opgelost. Bedankt voor het meedenken
Evert
Level 18
T.E.A.M.
Mooi dat het opgelost is en bedankt voor de update! 🙂

Fijne avond verder en mocht je weer een keer ergens tegenaan lopen, je weet de community te vinden! :thumbsup_tone3:
0 Kudos