Ik wil Safe Online op Laptop installeren. Is dit net veilig als een ander Virus programma, b.v. NOD32 Antivirus.
Kan iemand mij advies geven.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Alle antivirusprogramma's zijn behoorlijk in orde.
De commerciële programma's willen zich vaak beter voordoen dan het Windows antivirus, maar dan kun je te maken krijgen met onverwacht geblokkeerde verbindingen en vals positieven.
Ik gebruik de Windows beveiliging (mpcmdrun.exe) al sinds 2006, eerder onder andere namen, en heb op de 300+ computers door de loop van de tijd bij bedrijven en particulieren geen vertragingen, problemen, virussen, malware gezien op die computers.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het standaard windows programma is in principe al ok.
Voor andere is het van belang te kijken naar extra features die je misschien wel of juist niet wil gebruiken.
Advies geven is vrijwel ondoenlijk, als er een duidelijke beste zou zijn, zou vrijwel iedereen die gaan gebruiken.
Safe online is F-secure in een ziggo jasje.
Alle antivirusprogramma's zijn behoorlijk in orde.
De commerciële programma's willen zich vaak beter voordoen dan het Windows antivirus, maar dan kun je te maken krijgen met onverwacht geblokkeerde verbindingen en vals positieven.
Ik gebruik de Windows beveiliging (mpcmdrun.exe) al sinds 2006, eerder onder andere namen, en heb op de 300+ computers door de loop van de tijd bij bedrijven en particulieren geen vertragingen, problemen, virussen, malware gezien op die computers.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.