Vraag
Reacties
Oplossing
SRF
Level 12

Safe Online op Laptop installeren

Ik wil Safe Online op Laptop installeren. Is dit net veilig als een ander Virus programma, b.v. NOD32 Antivirus.

Kan iemand mij advies geven.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Alle antivirusprogramma's zijn behoorlijk in orde.

De commerciële programma's willen zich vaak beter voordoen dan het Windows antivirus, maar dan kun je te maken krijgen met onverwacht geblokkeerde verbindingen en vals positieven.

Ik gebruik de Windows beveiliging (mpcmdrun.exe) al sinds 2006, eerder onder andere namen, en heb op de 300+ computers door de loop van de tijd bij bedrijven en particulieren geen vertragingen, problemen, virussen, malware gezien op die computers.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Steefb
Level 20

Het standaard windows programma is in principe al ok.

Voor andere is het van belang te kijken naar extra features die je misschien wel of juist niet wil gebruiken.

Advies geven is vrijwel ondoenlijk, als er een duidelijke beste zou zijn, zou vrijwel iedereen die gaan gebruiken.

Safe online is F-secure in een ziggo jasje.

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Alle antivirusprogramma's zijn behoorlijk in orde.

De commerciële programma's willen zich vaak beter voordoen dan het Windows antivirus, maar dan kun je te maken krijgen met onverwacht geblokkeerde verbindingen en vals positieven.

Ik gebruik de Windows beveiliging (mpcmdrun.exe) al sinds 2006, eerder onder andere namen, en heb op de 300+ computers door de loop van de tijd bij bedrijven en particulieren geen vertragingen, problemen, virussen, malware gezien op die computers.

0 Kudos
Ga naar reactie