Mijn naam in Safe online is verkeerd en ik heb maar 1 licentie ipv 3. de klantenservice kan me niet helpen. Opnieuw installeren werkt niet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Welke licenties heeft u? Via Ziggo zie ik de optie voor 3 licenties niet. Wat staat er in mijn Ziggo?
En hoe kan uw naam verkeerd zijn? De licentie is toch gekoppeld aan uw Ziggo account?
U kunt natuurlijk Safeonline deïnstalleren en opnieuw installeren.
Dat is nu ook het probleem! Waarom staat er in mijn account pahl.nl en op safe online acc sports?
Ik heb volgend mijn account recht op 3 licenties en ik heb er maar 1?
Klantenservice kan me niet helpen en verwees me hierheen.
Ook opnieuw installeren werkt niet.
Kijkt u wel in uw mijn ziggo account?
Jazeker Jan, ik heb maar 1 account.
Pahl.nl is een website voor fotografie en acc sports verwijst naar een Amerikaanse site voor School for Extensive Team Coverage.
Uw gebruikersnaam op deze community is gekoppeld aan uw Mijn Ziggo. Wellicht zit daar de clou?
Een moderator kan mogelijk helpen e.e.a. recht te zetten. Zij komen op werkdagen langs de topic.
Zorgt u er voor dat uw NAW gegevens correct in uw community profiel staan.
Dat hoop ik dan maar, acc-sports is van mijn Ex. Abb overgenomen toen ze weg ging. Telefonisch alles overgezet maar safe online is niet meegegaan.
Abonnement verlaagd van 600 naar 300 en van 5 naar 3 licenties gegaan. Dat ging eerst goed maar nu staat er plots maar 1 licentie.
Ik heb de indruk dat het hier een zakelijk abonnement betreft. De community is een forum voor particuliere klanten. Moderators hier, hebben beperkte toegang tot het zakelijke systeem van Ziggo, maar kunnen, binnen hun mogelijkheden, wellicht toch een helpende hand bieden.
Het is inderdaad een zakelijk abb. Maar de klantenservice stuurt me hierheen?
Moderators hier hebben meer mogelijkheden dan de helpdesk, die schijnbaar door uw vraag met de handen in het haar zat.
Mods komen op werkdagen langs de topics.
Ik heb ziggo nogmaals gebeld en die gaan een case aanmaken.
Zodra ik daar ook reactie krijg dan laat ik dit weten ter kennis van andere mensen met deze klachten.
Hallo @Pahl.nl,
Dat je maar 1 van de 3 licenties beschikbaar hebt, is natuurlijk even schrikken. Ik lees dat je contact hebt gehad en dat er een opdracht open staat met betrekking tot je abonnement. Als ik echter kijk naar je abonnement, dan is er abonnementstechnisch niets aan de hand. Ik vermoed dan ook dat je Safe Online licenties moet vrijgeven, omdat deze nog geïnstalleerd/toegewezen zijn op (verouderde) apparatuur. Hoe je licenties vrijgeeft, lees je hier. Laat je ons weten of het helpt?
Update:
Ik ben gebeld en ze hebben aangegeven dat alles aangepast is en dat de drie licenties weer goed staan. ik had inderdaad recht op 3 licenties.
Alleen staat de naam nog verkeerd, is er iemand die me kan helpen (cache enz. is leeggehaald)?
U bedoelt uw gebruikersnaam op de community? Een moderator kan deze aanpassen aan uw wensen.
Deze topic gaat over Safe online. Lees even hierboven goed door.
De naam onder welke de licenties vallen is nog steeds verkeerd. Al contact gehad met een technische afdeling nadat er een case was aangemaakt en de licenties zijn in orde nu.
Alleen de naam klopt niet. In mijn account van ziggo zelf staat alles goed!
Ben benieuwd of iemand me kan helpen met de naam aan te passen?
Hi @Pahl.nl! Fijn dat het is gelukt en alle licenties weer beschikbaar zijn. Om zeker te zijn dat we het over hetzelfde hebben, bedoel je de naam die hier staat (zie foto) En begrijp ik het goed als ik zeg dat je hier nu nog de naam ziet staan van de vorige abonnementhouder?
Hoi Mariska,
Ja dat bedoel ik inderdaad. Daar staat nog een verkeerde naam.
Als dat nu nog goed kan komen ben ik helemaal blij 🙂
Groeten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.