E-mail ontvangen om Ziggo Safe-online te installeren.
Dit mislukt steeds. Ik heb een Mac computer en bij de download breekt hij het Safe Online programma af.
Fire Wall van de Mac ins uitgeschakeld!
Hoe nu verder?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @HBJ Geesing
Ik werk zelf ook met een Macbook Air en hoe installeer je Ziggo Safe Online.
Beste is om in te loggen in Mijn Ziggo en dan naar Producten en vervolgens tabblad
Hopelijk lukt het zo, ben je op het einde dan ga je naar Systeem Voorkeuren en Beveiliging en Privacy op je Mac, je krijgt een melding dat je in de Firewall toestemming moet geven in Firewall staat dat al aan, wel slotje even open klikken, dan rond Safe Online af en kan je er van genieten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @HBJ Geesing
Ik werk zelf ook met een Macbook Air en hoe installeer je Ziggo Safe Online.
Beste is om in te loggen in Mijn Ziggo en dan naar Producten en vervolgens tabblad
Hopelijk lukt het zo, ben je op het einde dan ga je naar Systeem Voorkeuren en Beveiliging en Privacy op je Mac, je krijgt een melding dat je in de Firewall toestemming moet geven in Firewall staat dat al aan, wel slotje even open klikken, dan rond Safe Online af en kan je er van genieten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.