Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Safe Online opnieuw installeren lukt niet op Desktop omdat Mijn Ziggo aangeeft dat het aanwezig is ondanks gebruik F-secure verwijderingsprogramma! Wat moet ik doen om Safe Online terug te krijgen?
Het verwijder programma verwijdert Safe Online van je computer, niet uit “mijn Ziggo”. opnieuw installeren moet gewoon werken.
Heb je ondertussen de computer al eens opnieuw opgestart?
Ja ik heb de computer opnieuw opgestart.
Na een schone installatie van de desktop probeer ik Safe Online opnieuw te installeren. Nadat ik de stappen heb uitgevoerd kan ik het programma nergens terugvinden behalve dat Mijn Ziggo geeft aan dat het abonnement geldig is.
Hey @Ruudje49 . Welkom hier!
Kan je eens een foto'tje laten zien van wat je precies te zien krijgt in mijnZiggo? 🙂
Duidelijk! Als je de licentie vrijgeeft, zou je het opnieuw moeten kunnen downloaden. Wil je dit eens proberen? 🙂
Super. Nu werkt het weer. Dank!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...