1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ruudje49

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Safe Online - installeren lukt niet

Safe Online opnieuw installeren lukt niet op Desktop omdat Mijn Ziggo aangeeft dat het aanwezig is ondanks gebruik F-secure verwijderingsprogramma! Wat moet ik doen om Safe Online terug te krijgen?

6 Reacties 6
Steefb

Level 19
Expert
  • 13167Posts
  • 2573Oplossingen
  • 5130Likes

Het verwijder programma verwijdert Safe Online van je computer, niet uit “mijn Ziggo”. opnieuw installeren moet gewoon werken.

Heb je ondertussen de computer al eens opnieuw opgestart?

Ruudje49
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja ik heb de computer opnieuw opgestart.

Na een schone installatie van de desktop probeer ik Safe Online opnieuw te installeren. Nadat ik de stappen heb uitgevoerd kan ik het programma nergens terugvinden behalve dat Mijn Ziggo geeft aan dat het abonnement geldig is.

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12756Posts
  • 1055Oplossingen
  • 4968Likes

Hey @Ruudje49 . Welkom hier! 

Kan je eens een foto'tje laten zien van wat je precies te zien krijgt in mijnZiggo? 🙂 

Ruudje49
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12756Posts
  • 1055Oplossingen
  • 4968Likes

Duidelijk! Als je de licentie vrijgeeft, zou je het opnieuw moeten kunnen downloaden. Wil je dit eens proberen? 🙂 

Ruudje49
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super. Nu werkt het weer. Dank!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic