https://account.ziggo.nl/account/overzicht?messages=VODAFONE-ONLY-USER
Wanneer ik deze pagina zie weet ik niet hoe ik verder moet met het installeren van Ziggo Safe Online.
Safe Online heb ik eerst succesvol kunnen verwijderen.
Wie kan me helpen? Ik zit al vanaf de kerst 2022 met installatieproblemen!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste is via Mijn Ziggo inloggen
Dan naar tabblad Producten en kies Internet
Scroll naar Beveiliging instellen en klik deze aan, dan gaat Ziggo Safe Online vanzelf lopen.
De link die u gaf kan u voor Mijn Ziggo kiezen en verder gaan met Safe Online.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Beste is via Mijn Ziggo inloggen
Dan naar tabblad Producten en kies Internet
Scroll naar Beveiliging instellen en klik deze aan, dan gaat Ziggo Safe Online vanzelf lopen.
De link die u gaf kan u voor Mijn Ziggo kiezen en verder gaan met Safe Online.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.