1
Vraag
2
Reacties
wim.wessel

Level 4
  • 25Posts
  • 3Oplossingen
  • 8Likes

Safe Online installatieprobleem

https://account.ziggo.nl/account/overzicht?messages=VODAFONE-ONLY-USER

Wanneer ik deze pagina zie weet ik niet hoe ik verder moet met het installeren van Ziggo Safe Online. 

Safe Online heb ik eerst succesvol kunnen verwijderen.

 

Wie kan me helpen? Ik zit al vanaf de kerst 2022 met installatieproblemen!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23912Posts
  • 1058Oplossingen
  • 7637Likes

Beste is via Mijn Ziggo inloggen

Dan naar tabblad Producten en kies Internet

Scroll naar Beveiliging instellen en klik deze aan, dan gaat Ziggo Safe Online vanzelf lopen.

 

De link die u gaf kan u voor Mijn Ziggo kiezen en verder gaan met Safe Online.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23912Posts
  • 1058Oplossingen
  • 7637Likes

Beste is via Mijn Ziggo inloggen

Dan naar tabblad Producten en kies Internet

Scroll naar Beveiliging instellen en klik deze aan, dan gaat Ziggo Safe Online vanzelf lopen.

 

De link die u gaf kan u voor Mijn Ziggo kiezen en verder gaan met Safe Online.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic