Ferry Lodewijks

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Safe Online i.c.m. Duck Duck Go

Safe Online kent zoekmachine duck duck go niet. Inieder geval staat hij niet in de lijst ,waardoor mijn surf gegevens niet beveiligd worden.

4 Reacties 4
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17715Posts
  • 791Oplossingen
  • 4597Likes

Duck Duck Go is een browser die Ziggo Safe Online niet kent, en deze browser wordt ook weinig gebruikt, ik ken de browser. Maar voor een optimale ondersteuning, Chrome, Safari, Edge, Opera, dat zijn de browsers waar Safe Online zich wel in past, andere browsers durf ik niet te zeggen. Maar je kan volgens mij de instelling wel toe geven bij uitgezonderde website's en daar duck duck go invoeren, misschien helpt het.

Anders een andere browser zoals genoemd.

Pasi
Expert
Expert
  • 5320Posts
  • 309Oplossingen
  • 2281Likes

@Dave!  schreef:

Duck Duck Go is een browser die Ziggo Safe Online niet kent....

DuckDuckGo is een zoekmachine !

Misschien ( nog ) niet zo goed als Google, maar wel veel beter voor je privacy.

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17715Posts
  • 791Oplossingen
  • 4597Likes

Dan zal hij de link van de Zoekmachine handmatig in uitgezonderd website's moeten zetten, dan werkt Safe online prima.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56420Posts
  • 3708Oplossingen
  • 13512Likes

Duck Duck Go is in een aantal gevallen een veel betere zoekmachine dan Google.

Hij gaat dieper dan Google en zodoende heb ik ooit een groot datalek gevonden bij een grote fabrikant van computers, in Google niet te vinden.

Er was een cache van een administratieve server die open stond voor de buitenwereld en daar zaten honderden garantiecertificaten in van zeer grote bedrijven met al hun aangeschafte apparatuur, op welke locatie en al hun adres en technische contactpersonen en verdere contactgegevens.

Na mijn melding was er dikke paniek van hier tot diep en laat in de nacht in de USA.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic