1
Vraag
2
Reageer en help mee
FrLW68

Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Safe Online Galaxy Buds Pro widget blijft onder Tijdslimiet

Goedemiddag.

 

Op de telefoon van onze dochter heb ik Safe Online geïnstalleerd. Ze mag 1,5 uur op internet/spelletjes spelen, echter bij App-beheer heb ik uitzonderingen gemaakt, zoals Whatsapp, Agenda, Bankieren, etc.

Onlangs heeft ze Samsung Galaxy Buds Pro gekregen en bij de App beheer, heb ik bij de 'Galaxy Buds Pro' en bij 'Galaxy Wearable' een groen vinkje gezet, zodat ook deze na de tijdslimiet te gebruiken is.

Maar helaas werkt het niet, want na 1,5 uur spelletjes spelen, kan ze de oortje ook niet meer bedienen via de Widget en via de Wearable app. Ze krijgt dan de melding Tijdslimiet bereikt.

 

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen voor haar?

 

19 Reacties 19
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ik begrijp de limieten in de Ziggo Safe Online, maar ben bang dat Samsung Galaxy Buds Pro toch beter uitgehaald kunnen worden, want dan kan ze het wel bedienen en dit enige is wat onder controle van de ouders moet blijven, denk dat dat de Samsung meer blokt dan nodig is.

FrLW68
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Voor zover ik weet kan ik er niets uithalen. Ik als ouder moet de keuze maken of het wordt geblokt of dat het wel of niet onder het tijdslimiet moet vallen.

In dit geval hoeft het niet onder het tijdslimiet, maar behandelt Safe Online het toch als zodanig.

Als jij een manier weet om het er helemaal uit te halen, dan zou dat mooi zijn, maar volgens mij is die keuze er niet.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Als je de optie uitzonderingen hebt kan je die invoegen maar er ook uithalen, en bij Kids beheer moet hij verwijderd kunnen worden, alleen via de PC even doen, via Mobiel zal het niet lukken. Ik ga even Safe Online instellen hier, had net ook een topic, zal ik even kijken.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ik heb even Knip en Plak van mede lid @Bert uit dit topic gedaan Safe Online - Hoe stel ik het ouderlijk toezicht in? 

 

Huisregels

Stel een tijdslimiet in en blokkeer ongewenste websites en zoekresultaten. Met Huisregels (ouderlijk toezicht) bescherm je je kinderen online. Je zet Huisregels eenvoudig aan tijdens de installatie of in de centrale portal.

Dit stel je in met Huisregels

Tijdlimieten

  • Bepaal zelf hoelang kinderen per dag naar hun beeldscherm kijken. Of dat nu op hun smartphone, tablet of pc is.
  • Stel de momenten per dag in waarop kinderen online mogen.
  • Geef de gewenste bedtijd aan.

Als je wilt, kies je voor verschillen tussen week- en weekenddagen. Je beheert de limieten vanuit de centrale portal.

Inhoudfilter
Met de veilige browser van Safe Online bepaal je zelf welke inhoud je kind niet mag zien. Er zijn categorieën ingesteld die je makkelijk aanpast in de portal.

 

Je zou nog Internetbeveiliging van Ziggo  of Safe Online kunnen kijken voor de vragen en antwoorden.

FrLW68
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Bedankt voor de reactie. Ik zal eens op de laptop kijken of ik daar meer kan doen dan op de telefoon. Hopelijk kan ik de Galaxy wear Widget als uitzondering toevoegen, zodat deze niet meer onder de tijdslimiet komt te staan.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ik weet niet of je Windows of Mac gebruikt maar bij mij staat het zo:

 

Bij Website uitzonderingen kan je +/- toevoegen en dan hopelijk moet het goed gaan, het komt aardig overeen met Windows. je ziet hem bij instellingen vanzelf staan.

 

Schermafbeelding 2022-06-12 om 15.26.56.pngSchermafbeelding 2022-06-12 om 15.27.18.png

FrLW68
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ik heb het vandaag op de laptop geprobeerd en het beeld dat ik zie ziet er hetzelfde uit als op de telefoon. Het plaatje dat jij laat zien vind ik niet{5B319FB7-1C43-4413-BD89-66A214533E20}.png

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Dave! kun je nog eens meekijken met @FrLW68

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ik kijk straks even mee als ik uit ziekenhuis ben.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Nog niet gelukt, ga er in de ochtend op Windows mee verder, had vandaag lange ziekenhuis en een klein probleem die eerst gedaan moest worden, ik klim morgen even in de Windows11 Laptop. En zal ik verder kijken en speuren.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@FrLW68  Ik heb even in Windows11 me Ziggo Safe Online geïnstalleerd en even wat screenshots gemaakt, als je deze even goed door loopt dan zou 

het moeten werken, zo niet, hoor ik het graag of @Maud Als je met dit even gaat stoeien dan hopelijk zal je er uit komen, dit is vrijwel waar alles wordt gedaan in uitzonderingen en website's en Apps. Je hebt weer even om te bekijken.

 

IMG_2859.jpgIMG_2860.jpgIMG_2862.jpgIMG_2863.jpgIMG_2865.jpgIMG_2866.jpg

FrLW68
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Hoi Dave, bedankt voor je hulp.

 

Zoals ik de beelden nu zie, moet ik eerst Ziggo Safe Online op een laptop installeren, klopt dat? Is dit de enige mogelijkheid om het op de Android telefoon van mijn dochter aan te passen?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Klopt @FrLW68  dan heb je de uitgebreide opties tot je beschikking, ik heb helaas geen android telefoon, alles Apple met uitzondering Windows11 laptop. Maar voor uitgebreide versie beste op Laptop of PC dan voer je de oordoppen van je dochter in bij Kinder opties ( ik heb geen kids) Als het dan niet werkt, dan zit het echt bij F-Secure niet ingesteld of hebben ze die mogelijkheid niet. Maar hoor het wel.😊 Help graag tot ik kan 😉

FrLW68
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ik had blijkbaar al Safe Online op mijn laptop en heb dezelfde pagina voor me als waarvan jij screenshots hebt gestuurd. Er zijn 2 dingen waar ik tegenaan loop.

- Dit staat op mijn eigen laptop en staat op mijn naam. Hoe kan ik haar telefoon daarmee instellen? Ik kan niet switchen naar haar account, want dat heeft ze niet. Ze heeft wel een Kind-profiel via Personen en Apparaten.

- Als ik klik op Personen en Apparaten, dan zie ik wel het telefoon profiel van mijn dochter, echter dat ziet er hetzelfde uit als op haar telefoon, en daar staan Galaxy Wearable en Galaxy Buds Pro gewoon op 'Altijd toestaan', waarbij de Widget dus niet werkt.

Helaas ik kom dus niet verder.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ik was gister wegens omstandig heden even niet beschikbaar, kan je eens kijken in moden kijken of de Ear Pods Pro ook een IP uitzenden, de telefoon kom je wel tegen bij verbonden apparaten. 

Ik duik morgen even in het modem en in windows dan ga ik proberen te helpen. Welk modem heb je van Ziggo.

FrLW68
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Goedemorgen,

ik heb geen IP adres gevonden van de Galaxy Buds Pro.

Maar waarom moet ik in de router kijken als het probleem zich afspeelt op de telefoon. Ook zonder WiFi verbinding wordt de Galaxy Wear widget geblokkeerd, als de tijdslimiet is bereikt

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Het was een optie, soms kunnen ze IP uitzenden. Maar de Galaxy Buds Pro geven dus geen tijdslimiet, zit er een App van de Buds Pro misschien kan je daar nog instellen, anders ben ik bang dat er toch een ouder het tijdklok moet instellen. Dit is dan een onderdeel die niet samenwerkt.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@FrLW68 Is het nog gelukt om dit probleem op te lossen aan de hand van de tips die expert @Dave! gegeven heeft? 

FrLW68
Topicstarter
Level 4
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Helaas is het nog niet opgelost bij mijn dochter. Ze moet haar Galaxy Wear app maar bedienen zolang ze nog tijd heeft. Helaas als haar tijdslimiet is bereikt, dan heeft ze pech.

Bij mijn zoon heb ik Safe Online al helemaal verwijderd en ik zit er over te denken om dat bij mijn ook maar te doen. De tijdslimiet werkt toch bijna niet zoals het hoort. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic