Hoi,
Ik kreeg een soortgelijke melding (zie weblink) van Mac OSX Catalina versie 10.15.6 vanavond en vraag me af of Safe-online (F-secure) al iets in petto heeft voor de mac osx gebruikers, zodat de scanner up-to-date blijft?
https://support.apple.com/nl-nl/HT210999
In een eerder ouder topic werd dit ook al gevraagd en toen moets men even wachten, nu zijn we geruime tijd verder en ik vraag mij af of er al compatible software is tzt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Meer dan dat de leverancier op de hoogte is van deze problemen en dat het in de toekomst opgelost zal worden krijgen wij helaas ook niet te horen.
About the Legacy System Extension notification
F-Secure products for Mac - Incompatibility with legacy system extension warning
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
server666 wrote:
Hoi,
Ik kreeg een soortgelijke melding (zie weblink) van Mac OSX Catalina versie 10.15.6 vanavond en vraag me af of Safe-online (F-secure) al iets in petto heeft voor de mac osx gebruikers, zodat de scanner up-to-date blijft?
https://support.apple.com/nl-nl/HT210999
In een eerder ouder topic werd dit ook al gevraagd en toen moets men even wachten, nu zijn we geruime tijd verder en ik vraag mij af of er al compatible software is tzt.
Deze weblink (engelstalig) laat zioen dat andere gebruikers van mac osx Catalina ook nog geen duidelijk antwoord krijgen.
Is hier al iets meer over bekend forum of Ziggo mod?
Goedemiddag @server666 en welkom op de Community,
Een goede vraag die je hier stelt! Helaas heb ik niet gelijk een antwoord hierop en ik heb daarom de vraag even doorgestuurd naar de ontwikkelaars van Safe Online.
Zodra ik een antwoord voor je heb deel ik het onder dit topic.
Dank Paul, ik wacht het even af.
Meer dan dat de leverancier op de hoogte is van deze problemen en dat het in de toekomst opgelost zal worden krijgen wij helaas ook niet te horen.
About the Legacy System Extension notification
F-Secure products for Mac - Incompatibility with legacy system extension warning
O.k., dank voor je reply, afwachten dus.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.