Eds

Gedreven Raadgever
  • 366Posts
  • 3Oplossingen
  • 74Likes

Safe Online - Abonnement verlopen op PC?

Ik heb een abonnement Safe on Line. 3 van de 5 mogelijke toestellen beveiligd. Heb een nieuw telefoon toestel aangemeld en kreeg vervolgens op de pc de melding dat abonnement is verlopen. De pc is nu niet beveiligd. De telefoons wel. Het menu is niet meer te benaderen. Enig idee?@

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1406Posts
  • 233Oplossingen
  • 573Likes

Ha Eds, geeft Safe Online als je inlogt via Mijn Ziggo (Producten > Internet > Beveiliging Instellen)  rechtsboven de status 'Beschikbare licenties 2 / 5' (namelijk 3 in gebruik)?

Zo ja, al geprobeerd te verwijderen en opnieuw te installeren? Zo nee, hoeveel beschikbare geeft 'ie aan? 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
AlexHelpt
Expert
Expert
  • 1406Posts
  • 233Oplossingen
  • 573Likes

Ha Eds, geeft Safe Online als je inlogt via Mijn Ziggo (Producten > Internet > Beveiliging Instellen)  rechtsboven de status 'Beschikbare licenties 2 / 5' (namelijk 3 in gebruik)?

Zo ja, al geprobeerd te verwijderen en opnieuw te installeren? Zo nee, hoeveel beschikbare geeft 'ie aan? 🙂

Eds
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 366Posts
  • 3Oplossingen
  • 74Likes

Uiteindelijk allen moeten verwijderen en opnieuw installeren. Je bent ff bezig maar het werkt weer. Bedankt.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic