Wijtman

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Safe Online: Aangevraagde website wordt niet benaderd via mobiel (Samsung)

Ik heb safe online XL geïnstalleerd

op de laptop geen probleem met het benaderen van website vanuit email.

Echter op mijn telefoon (samsung A51) stuur de app mij door naar de google zoekmachine.

Ik klik dus gewoon in het mailtje de webpaginalink aan (zoals ik dat ook doe op mijn laptop) maar dan begint de webpagina zich wel te "vormen" maar dan zie je "veilig browsen" bovenin verschijnen (popup) en dan word ik dus door gestuurd naar de google zoekmachine. En kom ik dus niet bij de door mij aangevraagd (lees aange

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Wijtman , welkom op de Ziggo Community! 

 

Heel irritant dat Safe Online eigenlijk zo goed zijn best doet, dat je hierdoor op je telefoon geen doorverwijzingen vanuit je mail kunt bereiken. Ik kan mij voorstellen dat dit heel erg irritant is. 

Als workaround ben ik eens heel benieuwd, als je in plaats van op de link klikt, deze kopieert en dan plakt in je browser. Kom je dan wel op de juiste pagina terecht? Of krijg je dan ook weer een veiligheidsmelding. 

Volgens mij is de reden dat Safe Online dit doet, om te voorkomen dat je op Phishing en spam-linkjes klikt vanuit je mail. Op zich is dat natuurlijk wel de bedoeling.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Wijtman , welkom op de Ziggo Community! 

 

Heel irritant dat Safe Online eigenlijk zo goed zijn best doet, dat je hierdoor op je telefoon geen doorverwijzingen vanuit je mail kunt bereiken. Ik kan mij voorstellen dat dit heel erg irritant is. 

Als workaround ben ik eens heel benieuwd, als je in plaats van op de link klikt, deze kopieert en dan plakt in je browser. Kom je dan wel op de juiste pagina terecht? Of krijg je dan ook weer een veiligheidsmelding. 

Volgens mij is de reden dat Safe Online dit doet, om te voorkomen dat je op Phishing en spam-linkjes klikt vanuit je mail. Op zich is dat natuurlijk wel de bedoeling.

Uitgelicht topic