Beste allemaal,
De onderstaande SPAM mail adressen heb ik toegevoegd aan de lijst geblokkeerde afzenders.
Zowel in de ziggo webmail als ook in mijn outlook 2013.
In de Ziggo webmail heb ik ook regels aangebracht om mails van deze email adressen af te breken.
Helaas helpt dit niet.
Ik krijg de mails nog steeds te zien in mijn spam folder.
Dat zou niet horen, de mails horen helemaal niet aan te komen zoals vele andere spam berichten die ik wel met succes heb geblokkeerd en die nergens meer zijn te zien.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Het gaat om onderstaande emailadressen:
news@news.listentomails.nl
mail@parallel-mailer.com
Met vriendelijke groet,
Peter.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De automatische spamfilter kun je zelf niet aansturen.
Allerlei regels en blokkeringen zijn zinloos, omdat eerst de spamfilter werkt en daarna pas de regels en blokkeringen en automatische spamservers iedere afzender kunnen laten zien die ze maar willen en kun je oneindig regels en blokkeringen aan blijven maken zonder enig effect op de lange termijn.
Je kunt de automatische spamfilter alleen helpen leren door spammail die in je inbox komt, te verplaatsen / verslepen naar de spam map.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De automatische spamfilter kun je zelf niet aansturen.
Allerlei regels en blokkeringen zijn zinloos, omdat eerst de spamfilter werkt en daarna pas de regels en blokkeringen en automatische spamservers iedere afzender kunnen laten zien die ze maar willen en kun je oneindig regels en blokkeringen aan blijven maken zonder enig effect op de lange termijn.
Je kunt de automatische spamfilter alleen helpen leren door spammail die in je inbox komt, te verplaatsen / verslepen naar de spam map.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.