1
Vraag
2
Reacties
pslavenburg

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

SPAM die zich niet laat blokkeren

Beste allemaal,
De onderstaande SPAM mail adressen heb ik toegevoegd aan de lijst geblokkeerde afzenders.
Zowel in de ziggo webmail als ook in mijn outlook 2013.
In de Ziggo webmail heb ik ook regels aangebracht om mails van deze email adressen af te breken.
Helaas helpt dit niet.
Ik krijg de mails nog steeds te zien in mijn spam folder.
Dat zou niet horen, de mails horen helemaal niet aan te komen zoals vele andere spam berichten die ik wel met succes heb geblokkeerd en die nergens meer zijn te zien.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Het gaat om onderstaande emailadressen:

news@news.listentomails.nl
mail@parallel-mailer.com

Met vriendelijke groet,
Peter.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

De automatische spamfilter kun je zelf niet aansturen.

Allerlei regels en blokkeringen zijn zinloos, omdat eerst de spamfilter werkt en daarna pas de regels en blokkeringen en automatische spamservers iedere afzender kunnen laten zien die ze maar willen en kun je oneindig regels en blokkeringen aan blijven maken zonder enig effect op de lange termijn.

 

Je kunt de automatische spamfilter alleen helpen leren door spammail die in je inbox komt, te verplaatsen / verslepen naar de spam map.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

De automatische spamfilter kun je zelf niet aansturen.

Allerlei regels en blokkeringen zijn zinloos, omdat eerst de spamfilter werkt en daarna pas de regels en blokkeringen en automatische spamservers iedere afzender kunnen laten zien die ze maar willen en kun je oneindig regels en blokkeringen aan blijven maken zonder enig effect op de lange termijn.

 

Je kunt de automatische spamfilter alleen helpen leren door spammail die in je inbox komt, te verplaatsen / verslepen naar de spam map.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic