Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds vier weken heb ik, ook na wijzigen wachtwoord voor mijn ziggo mail, het volgende probleem:
Ik mail vanuit mijn werk excelbestanden naar mijn ziggo webmail privé. Thuis werk ik de bestanden bij en mail ze vervolgens weer naar mijn werk mailadres. Vanaf nu krijg ik enkel bij excelbestanden als bijlage een SMTP602 Message contains Spam content en wordt de mail niet verzonden. Opmerkelijk is dat ik sinds ook een tijdje last heb in MS Office365 van de volgende melding bij openen Excel of Word: Beveiligingswaarschuwing 'autodiscover.upcmail.nl De naam op het beveiligingscertificaat komt niet overeen met de naam van de website. Wilt u doorgaan? Zodra ik kies voor Ja opent Excel of Word regulier en kan ik erin werken. Bij afsluiten verschijnt dezelfde melding. Zodra ik een mail naar mijn werk zend zonder bijlage kan ik regulier verzenden. Weet iemand waar ik kan starten met onderzoek? Ik heb al gebeld met Ziggo Klantenservice echter dit probleem zou mogelijk liggen bij Microsoft ook al wordt door MS Office een autodiscover.upcmail.nl gegeven. Alvast dank voor enige input.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit is een heel lastige, maar de afdeling abuse gaat over de spamfilter.
Het zou zomaar kunnen zijn dat hij iets te fel staat, Excel heeft nogal wat vreemde tekens in de achtergrond.
Mail zoveel mogelijk informatie naar abuse@ziggo.nl , mocht je een Excel bestand meesturen, verzend dit dan in .zip , dan zal het mogelijk wel door de spamfilter heenkomen.
Dit is een heel lastige, maar de afdeling abuse gaat over de spamfilter.
Het zou zomaar kunnen zijn dat hij iets te fel staat, Excel heeft nogal wat vreemde tekens in de achtergrond.
Mail zoveel mogelijk informatie naar abuse@ziggo.nl , mocht je een Excel bestand meesturen, verzend dit dan in .zip , dan zal het mogelijk wel door de spamfilter heenkomen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...