Jaren geleden is al gecommuniceerd dat er nieuwe mailinstellingen zijn en dat de oude op termijn uitgeschakeld zullen gaan worden, in 2001 dat poort 25 gesloten wordt naar ander smtp domeinen en in 2018 dat poort 25 volledig afgesloten gaat worden.
Dit is nog ruim te vinden op het internet, op allerlei websites, op de data dat dit bekend is geworden.
Ziggo, had dit, nu het uitgevoerd wordt, wel op zijn website kunnen communiceren, dat dit nu plaatsvindt, voor diegene die de eerdere communicatie gemist of niet gelezen hebben.
"Waarom is op e-mail geen telefonische ondersteuning mogelijk ?"
Ziggo is geen ICT bedrijf wat ondersteuning bied aan ICT problemen, maar uitsluitend een provider die internet en TV en telefoon doorgeeft en daarom geeft Ziggo geen service op hardware en met software van derden, omdat er honderden apparaten zijn op tig verschillende systeemsoftware en versies en tig mailprogramma's en versies, dan heb je 10.000'den varianten en mogelijke oorzaken, waaronder ook nog mogelijk verkeerde instellingen of software problemen in een apparaat.
Dat zijn zaken voor de klant zelf.