Mijn instellingen:
Melding:
Naam en wachtwoord meerdere keren gecheckt. Met hetzelfde wachtwoord (vanuit de knipbuffer) valt gewoon aan te melden op 'mijn ziggo'. Het account is een Home account, mijn vermoeden bestaat daarin dat het daar mee te maken heeft. (dat de server het account niet herkent)
Alvast bedankt,
Gerrit
*** mod edit: e-mailadres verwijderd uit 2 afbeeldingen in openbaar bericht ***
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als het een home.nl account is, dan moet er ook met het home.nl account de smtp server ingevuld worden, met het daarbij behorende wachtwoord.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@gdevaan Plaats geen privégegevens hier op dit open forum die voor heel de wereld te lezen zijn.
Hackers en spammers zijn dol op in gebruik zijnde email adressen.
Een Ziggo moderator zal je bijlage verwijderen of de privégegevens doorstrepen.
Je kunt berichten binnen een uur bewerken, maar dat is nu te laat.
Als het een home.nl account is, dan moet er ook met het home.nl account de smtp server ingevuld worden, met het daarbij behorende wachtwoord.
exact
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.