Hallo ! Nieuwe klant hier. Op 25-9 wordt Ziggo bij mij opgeleverd. Ik heb een eigen domeinnaam met pop e-mail. Ik wil in Apple mail (Sonoma 14.6.1) en iPhone mail kunnen verzenden. Kan dit met SMTP-instellingen van Ziggo ? Zo niet, heeft iemand dan een tip ? Bij voorbaat dank hier voor reacties !
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kunt het beste de SMTP-server van jouw domein/hostingprovider (blijven) gebruiken.
Ziggo mail accounts en SMTP server worden geblokkeerd als je een mail stuurt met een ander afzender domein dan de domeinen die bij Ziggo horen, dit is ter voorkoming van het versturen van spam.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt het beste de SMTP-server van jouw domein/hostingprovider (blijven) gebruiken.
Ziggo mail accounts en SMTP server worden geblokkeerd als je een mail stuurt met een ander afzender domein dan de domeinen die bij Ziggo horen, dit is ter voorkoming van het versturen van spam.
(Bij nader inzien onjuiste informatie verwijderd.)
Dank voor de info. Ik heb mijn provider domeinnaam en hostingpakket. Ik ga checken of daar ook SMTP bij zit en zo niet, dan ga ik het proberen te regelen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.